Anoniem2 Geplaatst: 10 juni 2008 Delen Geplaatst: 10 juni 2008 regelmatig krijg ik de melding \"windows verkenner werkt niet meer er wordt naar een oplossing gezocht\" Even later is de fout hersteld en kan ik weer verder werken. Vraag: hoe komt dit. Wat kan ik er aan doen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2008 hoi,dat probleem heb ik ook,alleen heb ik het als ik in de map afbeelding zowel foto\'s als video filmpjes kijk krijg ik een foutmelding. is dat ook bij jou zo? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2008 Dat kan een kwestie van brakke codecs zijn. Windows probeert dan een preview van een videobestand te maken, de codec werkt niet lekker en dan crasht de explorer. Die wordt vervolgens weer automatisch opgestart, en je kunt weer verder. Het kan dus zijn dat je een videocodec mist, of een codec gebruikt die niet goed werkt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2008 hier een windows media codec pak voor alles.\nwerkt bij mij echt super.\n[url]http://www.download.com/Windows-Essentials-Media-Codec-Pack/3000-2140_4-10662709.html[/url]\nhoop dat je er wat aan hebt.\n\ngrtz.bullet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2008 [QUOTE=papaindia;388762]regelmatig krijg ik de melding \"windows verkenner werkt niet meer er wordt naar een oplossing gezocht\" Even later is de fout hersteld en kan ik weer verder werken. Vraag: hoe komt dit. Wat kan ik er aan doen.[/QUOTE] Deze fout van Vista krijg wel een paar keer per dag te zien. Het is erg hinderlijk . Ik heb een nieuwe laptop. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2008 hi, nou ik heb dat windows media codec gedownload maar help niks, nog steeds vast loper!!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2008 Het scherm slaat op \"tilt\" (ik zie nog een rijtje picto\'s) mijn \"zonnebloemetje\"\r\nen flikkeren van het scherm. Als ik met de rechtermuisknop op START klik dan start het programma Windows verkenner en even later kan ik weer vereder werken. Welke FAQ man weet raad Papa India Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2008 Ik heb hetzelfde probleem gehad met meerdere vista versies,opnieuw moeten installeren vanwege de iritaties,maar nu draait het wel naar behoren. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen