Ga naar inhoud

FTDv3 & NZB

Aanbevolen berichten

beste pannelleden .\r\n\r\nik ben hopeloos lees me wezeloos in Bimaries4all instellingen FTDv3 en nog weet ik het niet .:(\r\n\r\ntelkens als ik wat aanklik in FTDv3 dan op het knopje NZB druk boven in beeld dan gaat het automatich over naar Newsleecher dat is goed maar dan staat er create NZB ..en nu komt het wat ik niet voor elkaar krijg. je krijgt dan een venstertje ..openen of opslaan ..\r\ndus doe ik het laatste opslaan dan krijg ik weer datzelfde venster voor de 2e keer druk ik er weer op dan krijg ik ..zelf openen of windows ..nu dat werkt niet. ik heb een betaalde payserver van Newsleecher en FTDv3 . weet niet wat ik fout doe pieker me suf ben al een maand bezig met overal in de forums te vragen maar het antwoord ????nu ben ik niet zo piep meer als de meesten achter de pc maar wil graag bij de tijd blijven hoor ha ha ha bijna 72 dus exuus als ik het niet in een keer begrijp hopende dat U mij kan helpen PS..het word steeds een bestandje wat op een kalendertje lijkt maar newsleecher opent het niet voor te downloaden
Link naar reactie
Er is iets mis met een koppeling, waar weet ik helaas niet.\r\nNormaliter als je op dat NZB knopje bij FTD drukt, zou je bij [url]www.binsearch.net[/url] moeten uitkomen.\r\nDoch dat werkt ook niet altijd optimaal, althans bij oudere posts.\r\n\r\nIk neem normaliter meestal de kant en klare nzb verwijzingen, als die er niet zijn, dan gewoon bestandsnaam (zonder part01.rar dus puur alleen de naam) kopieren naar het klembord, zelf binsearch bezoeken, plakken, zoeken en zelf nzb maken.\r\n\r\nMisschien heeft iemand anders nog een betere oplossing voor je.
Link naar reactie
Als je op de NZB knop gedrukt hebt, zie je dan bovenin ook een blauwe FTD balk?\nRechts staat een link om je persoonlijke instellingen te wijzigen.\nJe moet dan misschien eerst inloggen met je FTD gegevens, maar daarna kun je in de voorkeuren instellen wat je NZB provider moet zijn. Bij jou staat die waarschijnlijk op Newsleech. Maak daar Binsearch van en je probleem zou opgelost moeten zijn.\n\n[edit]Mocht je die blauwe balk bovenin niet zien, ga dan naar [url]http://www.ftd.nu/index.php[/url] , log daar in en wijzig de instelling.[/edit]
Link naar reactie
hallo hdorgelo\r\nNormaal als je drukt op de knop NZB kom je op de side [url]www.ftd.nu/portal[/url] enz enz,\r\ndaar kun je kiezen of gebruik wil maken van binsearch, Yabse, newzleech, alt.binaries.nl of nzbindex.\r\nZelf heb ik een voorkeur voor NZBindex en daar kies je voor de post die je wilt gebruiken, dus waar je een nzbfile van maakt. vink aan en druk op create NZB. Daarne krijg je inderdaad een keuzemenu openen of opslaan.Soms gaat het direct goed als je drukt op openen en start het downloadpogramma wat je gebruikt. Tevens begint dat programma diret met de download. Soms krijg je ook wel eens een foutmelding bij openen. Dan moet je kiezen voor opslaan. Ik weet niet welke browser je gebruikt. Internet explorer of Firefox. De NZBfile wordt in ieder geval opgeslagen op een plaats die vast wordt gebruikt voor downloads. In Firefox kun je instellen in welke directory dat kan.\r\nGa naar die directory en dubbelklik op de nzbfile. Ik neem aan dat de nzbfile zijn gekoppeld aan je downloadprogramma (newsleecher)\r\nIk weet niet of je XP of Vista gebruikt. Hier op de laptop gebruik ik Vista. Dus heb ik mijn directory\'s downloads en unrar niet in c:\\program files ivm beveiligingsproblemen doch op c:\\users\\mijn naam\\download\\newsleecher en dan downloads en unrar. Daar kun je ook nog een directory NZB bij maken en daar de NZB file naar kopieren. dan moet je wel in newleecher aangeven in \"options\" en daaronder in NZB files het pad aangeven waar het bestand staat.\r\nmakkelijker is het om de nzbfile te koppelen aan het downloadprpgramma.\r\nAls je weet waar het bestand staat druk met rechter muisknop daarop, je krijgt dan openen met en dan de keuze standaardprogramma selecteren. Zoek dus in c:\\program files\\newsleecher naar het programma newsleecher.exe en kies dat. Denk aan het vinkje onderin met de tekst \"dit type bestand altijd openen met dit programma openen\" anders werk het maar 1 keer. \r\nVeel suc6
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik gebruik tegenwoordig FTD in combinatie met Altzbin en Eweka.\r\n\r\nEerst gebruikte ik newsleecher en grabit maar ben toch het meest tevrede met Altzbin.\r\n\r\nMet newsleecher had ik ook steeds rare dingen, wel niet openen nzb noem maar op, problemen voorbij toen ik altzbin installeerde. Auto unrar, Autorepair alles kan ie zelf en geheel in het nederlands
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...