Ga naar inhoud

router met 2 pc werkt niet goed

Aanbevolen berichten

Hallo. Ik heb een HP laptop met windows XP en een Acer met Vista. Als ik een laptop en het maakt niet uit welke opstart dan heb ik internet dus verbinding met de router. Als ik daarna de tweede opstart dan moet ik eerst de stekker van de router uit het stopcontact halen en 10 sec. wachten. Wanneer ik de stekker dan weer in het stopocontact steek dan heb ik op alle 2 de laptops internet. De sitecome router heeft een DHCP adres van 192.168.1.100/192.168.1.200. Wat moet ik doen om niet iedere keer de stekker eruit te halen.
Link naar reactie
[QUOTE=Pim Maijer;388644]Hallo. Ik heb een HP laptop met windows XP en een Acer met Vista. Als ik een laptop en het maakt niet uit welke opstart dan heb ik internet dus verbinding met de router. Als ik daarna de tweede opstart dan moet ik eerst de stekker van de router uit het stopcontact halen en 10 sec. wachten. Wanneer ik de stekker dan weer in het stopocontact steek dan heb ik op alle 2 de laptops internet. De sitecome router heeft een DHCP adres van 192.168.1.100/192.168.1.200. Wat moet ik doen om niet iedere keer de stekker eruit te halen.[/QUOTE]\r\n\r\nDit klinkt bij mij als een kapotte router in de oren........
Link naar reactie
[QUOTE=Pim Maijer;390262]Helaas. Hij doet het weer niet. Als ik een pc opstart dan heb ik internet en als ik de tweede opstart dan moet ik weer de stekker eruit halen van de router en 10 tellen wachten en hem opstarten. (dus resetten). Wat is er nou fout aan???????????????????[/QUOTE]\r\n\r\nWederom, Dit klinkt bij mij als een kapotte router in de oren........
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...