Anoniem2 Geplaatst: 9 juni 2008 Delen Geplaatst: 9 juni 2008 Ik heb mijn interne harde schijf in een datastation gebouwd om het zo aan mijn computers aan te kunnen sluiten. Mijn computer onder xp en vista maken ook melding dat ze het station herkennen met naam en al maar geven geen letter en ik kan hem bij mijn schrijfstationen niet vinden en dus ook niet openen. Normale externe schrijven geven geen problemen. Wat zie ik over het hoofd??:o Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2008 aan maken bij schijfbeheer Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2008 Ga Naar schijfbeheer.\nWeet je dat te vinden?\n\nConfiguratiescherm -> Systeembeheer -> Computerbeheer -> Links in het menu even kiezen voor schijfbeheer.(laden kan even duren) Staat de hdd daar bij? Zo ja... klik er rechts op in het lijstje bovenin -> Klik op de schijfletter funtie en geef hem daar even een vrije stationsletter!\nDan zou het oké moeten zijn.\n\nMisschien nog even een herstart! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen