Ga naar inhoud

MSN accounts tegelijk gebruiken

Aanbevolen berichten

Voor een account heb ik al een live-id aangemaakt, werkt prima, maar da\'s mijn prive account.\r\nDus ik heb een tweede account aangemaakt voor mijn eigen zaak.\r\n\r\nWat ik nu al een paar keer gezien heb bij een paar mensen die ik ken, is dat ze met 2 namen tegelijkertijd in MSN te zien zijn. Zowel met hun prive account alsook met hun zakelijk account.\r\nMaar dan ook met verschillende email adressen dus prive bijv. [email]pietje@hotmail.com[/email] en voor de eigen zaak zijn ze dan ook zichtbaar met [email]support@pietsbedrijf.nl[/email] in msn.\r\n\r\nPersoonlijk vindt ik msn maar een prul maarja, iedereen zit er op dus je moet op een gegeven moment wel mee.\r\nMoet je dan 2x msn starten op je pc om met beide accounts tegelijk ingelogt te zijn?\r\n\r\nOf is er een andere makkelijk methode om met beide namen tegelijk ingelogt te zijn?
Link naar reactie
Installeer msn plus, en zoek in de instellingen de functie: Multimessenger mogelijk maken of inschakelen.\r\n\r\nDan kun 2, 3 of 4 keer msn live messenger aanklikken bijvoorbeeld op dezelfde pc, en je kunt dus ook met meerdere adressen msnen.\r\n\r\nSucces;)\r\n\r\nEdit: Open msn ( wanneer msnplus geinstalleerd is ).\r\nKies rechts boven Plus! en klik dan op voorkeuren.\r\nJe krijgt een menu te zien, klik dan rechts op aanpassen.\r\nVink het een vinkje aan en klik op oké. \r\nNu zou het moeten werken;)
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...