Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2008 Delen Geplaatst: 8 juni 2008 ik ben pas lid van het forum, en ik ben bezig om een media center te ontwerpen.\r\nSinds kort ben ik verslaafd aan het sleutelen aan pc\'s zelf heb ik een goede kast maar ik wil een mooie Media Center maken.\r\nIk ben ook pas 13 jaar oud en heb dus geen vast inkomen en moet ook erg sparen om aan de onderdelen te komen daarom koop ik ook veel 2dehands!\r\n\r\nIk houd u op de hoogte\r\n\r\nGroeten bob_franke :-);):cool: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2008 Ik heb vandaag een videokaart binnengekregen van de veiling van mycom, ik kon hem niet laten liggen voor 2 tientjes! ik hen ook 2 oude kasten 2 moederborden 4 geheugenbanken 6 insteekkaarten 2 processoren 3 harde schijven en nog wat oude onderdelen liggen dus ik begin nu al goed \r\nU wordt op de hoogte gehouden! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2008 Doen, vind ik leuk! Maar ik denk dat je dit onderdeel beter in Off Topic kunt (laten) zetten, omdat je geen gerichte systeem vragen hebt, maar meer ons voor de leukigheid op de hoogte houdt.\n\nIk zal Modje even vragen hier naar te kijken...\n\nSucces met het bouwen! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen