Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2008 Delen Geplaatst: 8 juni 2008 hoe kan ik de url van een link in een flash menu veranderen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2008 Het flash bestand openen in flash CS3. Hierin kan je dan die link veranderen. Maar dit kan alleen als het bestand een FLA-bestand is. Dus geen SWF-bestand. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2008 Een *swf kun je uit elkaar halen met [URL=\"http://www.sothink.com/product/flashdecompiler/\"]Sothink SWF-Decompiler[/URL] en in dat programma kiezen voor export *fla. En als je dan Adobe Flash hebt kun je het bewerken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2008 ow vroeger kon dat nooit:P weet ik dat ook weer Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2008 ik heb zelf Adobe Flash CS3 maar ik weet niet waar de bron code staat, waar moet ik dan kijken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2008 [QUOTE=antonboe;388746]... ik weet niet waar de bron code staat, ...[/QUOTE]\r\nDie heb je zelf ergens opgeslagen. Mocht je die niet meer hebben/kunnen vinden probeer dan het tooltje dat Reintje heeft aangedragen om weer een nieuwe broncode (=*.fla) uit het flash-bestand (=*.swf) te genereren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2008 Ik bedoel hoe kan je in Adobe CS3 flash de url veranderen? of met een ander programma als die beter is. \r\n\r\nIk wil alleen de url\'s in mijn menu toewijzen dmv een programma waarmee je bij de broncode kunt veranderen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen