Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2008 Delen Geplaatst: 8 juni 2008 Ik vroeg me af of het mogelijk is om Vista 2 keer op dezelfde computer te installeren. Één versie wil ik \"stabiel\" houden en de andere om dingen uit te prober zonder mijn besturingssysteem te \"vervuilen\" Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2008 Ik zou me harde schijf dan in ieder geval opdelen in 2 delen. Dus 2 partities. Dat kan je zo in Windows doen en dan gewoon Vista installeren op elke partitie. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2008 Is het je inmiddels gelukt? Ik zie dat niet in deze discussie terug. Denk erom dat wanneer je twee partities maakt, dat je gegevens verloren gaan, dus eerst even backuppen. Maar misschien installer je reeds op een kaal systeem. Lees verder even in een vista boek hoe je partities aanmakt, is niet zo moeilijk. En anders zijn er genoeg cursussen op internet te vinden. Suc6 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2008 Waarom zo moeilijk doen en onnodig veel schijfruimte verbruiken?\r\nMaak gewoon een andere gebruiker aan en bepaal de toegangsrechten van die gebruiker.\r\nBevalt \'t je niet, \"donder\" je die gebruiker van je systeem.\r\n\r\nWaarom zou je moeilijk willen doen, als \'t makkelijk kan?\r\n\r\nMis ik hier soms iets??\r\n\r\n;-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2008 probeer anders virtual pc Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2008 [quote=MarcelB;391521]Waarom zo moeilijk doen en onnodig veel schijfruimte verbruiken?\nMaak gewoon een andere gebruiker aan en bepaal de toegangsrechten van die gebruiker.\nBevalt \'t je niet, \"donder\" je die gebruiker van je systeem.\n\nWaarom zou je moeilijk willen doen, als \'t makkelijk kan?\n\nMis ik hier soms iets??\n\n;-)[/quote]\n\nJa, je mist dan namelijk het hele idee van wat TS wil doen. De meeste programma\'s installeren niet slechts voor één gebruiker, en zelfs diegenen die dat wel doen hebben vaak ook gewoon een heel groot deel gedeeld voor iedereen. Als je dan meuk van je PC wilt halen haalt het verwijderen van een account helemaal niks uit, omdat de meuk die je kwijt wou gewoon blijft staan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2008 [QUOTE=harderwijk;388407]Ik vroeg me af of het mogelijk is om Vista 2 keer op dezelfde computer te installeren. Één versie wil ik \"stabiel\" houden en de andere om dingen uit te prober zonder mijn besturingssysteem te \"vervuilen\"[/QUOTE]\r\n\r\nKan prima hoor. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2008 inderdaad, het is me prima gelukt. Bedankt Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen