Ga naar inhoud

Vista 2 keer op dezelfde computer

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...
Is het je inmiddels gelukt? Ik zie dat niet in deze discussie terug. Denk erom dat wanneer je twee partities maakt, dat je gegevens verloren gaan, dus eerst even backuppen. Maar misschien installer je reeds op een kaal systeem. Lees verder even in een vista boek hoe je partities aanmakt, is niet zo moeilijk. En anders zijn er genoeg cursussen op internet te vinden. Suc6
Link naar reactie
Waarom zo moeilijk doen en onnodig veel schijfruimte verbruiken?\r\nMaak gewoon een andere gebruiker aan en bepaal de toegangsrechten van die gebruiker.\r\nBevalt \'t je niet, \"donder\" je die gebruiker van je systeem.\r\n\r\nWaarom zou je moeilijk willen doen, als \'t makkelijk kan?\r\n\r\nMis ik hier soms iets??\r\n\r\n;-)
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[quote=MarcelB;391521]Waarom zo moeilijk doen en onnodig veel schijfruimte verbruiken?\nMaak gewoon een andere gebruiker aan en bepaal de toegangsrechten van die gebruiker.\nBevalt \'t je niet, \"donder\" je die gebruiker van je systeem.\n\nWaarom zou je moeilijk willen doen, als \'t makkelijk kan?\n\nMis ik hier soms iets??\n\n;-)[/quote]\n\nJa, je mist dan namelijk het hele idee van wat TS wil doen. De meeste programma\'s installeren niet slechts voor één gebruiker, en zelfs diegenen die dat wel doen hebben vaak ook gewoon een heel groot deel gedeeld voor iedereen. Als je dan meuk van je PC wilt halen haalt het verwijderen van een account helemaal niks uit, omdat de meuk die je kwijt wou gewoon blijft staan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...