Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2008 Delen Geplaatst: 8 juni 2008 beste allen, \r\n\r\nvoor ons nieuwe bedrijfspand heb ik een brandende vraag. Er is geen kabel of telefoonverbinding en ook niet eens in de buurt dus het aanleggen zou denk ik enorm duur gaan worden.\r\nNu lees ik wat over umts, is dat een optie om met je pc op het internet te kunnen en zonder al te veel problemen??\r\n\r\nzijn er meer mogelijkheden?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2008 Ja je kan een abbonement nemen bij Vodafone met zo\'n UMTS kastje. Alleen dit is wel prijzig. Kan je geen telefoon verbinding laten aanleggen ofzo bij je bedrijfspand? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2008 Eerlijk gezegd verbaast mij dat ook over die telefoonverbinding. Als bedrijf zijnde (want je wilt er internetten lees ik) wil je toch bereikbaar zijn?\r\nMaarja, als je alleen mobiel (gsm) bereikbaar hoeft te zijn en er ligt geen telefoonkabel in de buurt gaat dat inderdaad wel erg duur worden ja.\r\nIn dat geval zou ik ook zo vlug niets anders weten dan UMTS. Maar da\'s inderdaad niet goedkoop.\r\nControleer in elk geval meerdere aanbieders, want de prijzen verschillen behoorlijk. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2008 ja vind t ook vreemd maar goed mobiel bereikbaarheid is voldoende. Iemand ervaring met de kwaliteit van umts bij een aanbieder? (of mag ik dat hier niet vragen?) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2008 Vodafone schijnt wel ok te zijn. Maar goedkoop is het inderdaad niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2008 Ik denk dat het probleem is, dat de kpn binnen geen leidingen aanlegt, of alleen maar tot een bepaalde lengte, zeg 10 meter. Binnenshuis is je eigen verantwoordelijkheid. Afhankelijk van de afstand, zou je natuurlijk wel een wifi router kunnen plaatsen, en daar draadloos mee verbinden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2008 Als het maar voor 1 pc of laptop is ,,er is o.a van Tmobile een prima abbonnement voor 49 euro per maand.\nOok vodafone heeft zoiets.\nJe krijgt er dan een usb stick of een pmcia kaartje bij ,dus er zijn geen verdere kosten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2008 Je betaalt je volgens mij scheel aan dat soort internet verbinding Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen