Anoniem2 Geplaatst: 7 juni 2008 Delen Geplaatst: 7 juni 2008 Hallo CIDers\r\n\r\nIk heb een videokaart van NVIDIA (GeForce 8400M)\r\nmaar nu heb ik de driver geinstalleerd en dat doet hij wel maar als ik de beeldschermapdapter dus voor je beeldscherm een stuurprogramma wil installeren dan staat er het volgende kan niet installeren er is al een 32 bit stuurprogramma gevonden. hoe kan je die dan verwijderen en weer opnieuw installeren\r\n\r\nwant ik speelde GTA Sa en wilde hem starten deed hij niet klikte erop cdtje logo kwam wel daarna deed hij niks meer ook was bij het programma Sa : MP\r\n(San Andreas Multiplayer) deed hij het ook niet. dus ik denk dat het gewoon aan dat stuurprogramma licht. dus willen jullie me a.u.b even helpe?\r\n\r\nRowan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2008 Beetje raar verhaal. Je zegt dat je de driver hebt geinstalleerd en daarna de driver weer hebt willen installeren. Dan is het logisch dat windows dan zegt \"er is al een stuurprogramma gevonden\" want die had je al geinstalleerd.\r\nMaar goed, als je het stuurprogramma wilt verwijderen kan dat op de volgende wijze:\r\nGa naar configuratiescherm en kies voor system - hardware - apparaatbeheer en klik op de + bij beeldschermadopter en daarna met de rechtermuisknop op de videokaart en kies voor eigenschappen - tabblad stuurprgramma en kies voor een van de opties.\r\n\r\nSucces Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen