Anoniem2 Geplaatst: 7 juni 2008 Delen Geplaatst: 7 juni 2008 Hallo,\r\nTijdens een installatie is mijn PC vast gelopen. \r\nNa een herstart herkend mijn PC mijn USB harde schijven niet meer.\r\nTenminste....\r\n1) De schijven zijn nog gewoon zichtbaar... K: L: en M: Maar de namen\r\ndie ik er aan heb gegeven zijn weg.\r\n2) Rechtsklikken op de schijf en eigenschappen kiezen (In Verkenner.) geeft: Bestandssysteem: Geen \\ Capaciteit: 0 Kb\r\n3) Systeemherstel geeft aan dat het voor de USB schijven niets kan doen: \r\nGemaakte wijzigingen van stations L: M: K: Na dit punt kunnen niet ongedaan worden gemaakt, omdat het station uitgesloten is van controle door Systeemherstel of uitgeschakeld of verwijderd is.\r\n\r\nIk heb het volgende geprobeerd aan de hand van de volgende discussie in jullie forum:\r\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=38910[/url]\r\nMaar PTEDIT32 en testdisk-6.9 herkennen de schijven niet. Slechts de Partities van mijn interne harddisk zijn hier zichtbaar.\r\n\r\nWat kan ik doen om de schijven weer terug te halen? De Informatie op deze schijven is\r\nvoor mij van grote waarde. \r\n\r\nAlvast bedankt .. \r\n\r\n\r\n. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2008 Heb je de pc ook al helemaal uit gehad?\nKun je de usb schijven even proberen op een andere pc? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2008 heb je de kabel al eens geprobeert die naar uw harde schijven gaan \r\n\r\nik heb het ook eens voorgehad lange kabels werken niet goed bij deze externe schijven\r\n\r\nje moet de korte gebruiken die er bij geleverd is \r\n\r\nniko Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen