Ga naar inhoud

USB Schijven niet meer herkend door XP

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nTijdens een installatie is mijn PC vast gelopen. \r\nNa een herstart herkend mijn PC mijn USB harde schijven niet meer.\r\nTenminste....\r\n1) De schijven zijn nog gewoon zichtbaar... K: L: en M: Maar de namen\r\ndie ik er aan heb gegeven zijn weg.\r\n2) Rechtsklikken op de schijf en eigenschappen kiezen (In Verkenner.) geeft: Bestandssysteem: Geen \\ Capaciteit: 0 Kb\r\n3) Systeemherstel geeft aan dat het voor de USB schijven niets kan doen: \r\nGemaakte wijzigingen van stations L: M: K: Na dit punt kunnen niet ongedaan worden gemaakt, omdat het station uitgesloten is van controle door Systeemherstel of uitgeschakeld of verwijderd is.\r\n\r\nIk heb het volgende geprobeerd aan de hand van de volgende discussie in jullie forum:\r\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=38910[/url]\r\nMaar PTEDIT32 en testdisk-6.9 herkennen de schijven niet. Slechts de Partities van mijn interne harddisk zijn hier zichtbaar.\r\n\r\nWat kan ik doen om de schijven weer terug te halen? De Informatie op deze schijven is\r\nvoor mij van grote waarde. \r\n\r\nAlvast bedankt .. \r\n\r\n\r\n.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...