Anoniem2 Geplaatst: 7 juni 2008 Delen Geplaatst: 7 juni 2008 Hallo allemaal,\r\n\r\nIk wil graag een website maken die goed te bekijken is op een mobiele telefoon. Iemand ervaring hiermee? Ik bedoel welk aan welke specs. moet zo\'n site voldoen en waar mee het makkelijkst te maken? CSS/PHP?ajax?\r\n\r\nHoop dat iemand een beetje licht in de duisternis kan brengen.\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\n\r\nDr. Bob Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2008 Je maakt gewoon een website met HTML en CSS, als het nodig is bouw je PHP in, maar dat hangt net van jouw persoonlijke wensen af. Alle CSS moet je in 1 .css file stoppen, daarnaast maak je ook een mobile.css met daarin alles wat er voor zorgt dat de website op een mobiel goed te bekijken is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2008 Tot zover duidelijk, maar waaraan moet de css voor de mobile aan voldoen, ik bedoel zijn daar voor geschreven of aan bevolen maten voor of is dat gewoon een questie van proberen maar? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2008 Ik heb het even aan meneer Google gevraagd en die geeft aan dat er geen geschreven maten zijn. kortom probeer het! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen