Anoniem2 Geplaatst: 7 juni 2008 Delen Geplaatst: 7 juni 2008 Hoi,\r\n\r\nIk wil mijn pc aansluiten op mijn tv + als het kan surround setje.\r\nMijn Pc staat in een andere kamer als mijn tv.\r\n\r\nHet is dus de bedoel dat ik als het ware een 2de scherm krijg (tv) maar dat ik ook vanuit mijn huiskamer mijn pc kan besturen... oftewel dat ik alles kan doen alsof ik achter mijn pc zit zeg maar...(dagelijkse dingen + games/movies etc). \r\nde pc naar huiskamer verhuizen is geen optie ivm Big Tower kast...\r\n\r\nIk heb een Ati Readon Sapphire x1950Pro AGP kaart 512mb.....\r\nIk heb een Samsung breedbeeld tv, die ook aparte vga aansluiting heeft...\r\n\r\nWie kan mij uitleggen hoe ik dit moet aanpakken, wat ik er voor nodig heb etc...\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\nRashid Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2008 Je zou een vga\'tje kunnen trekken naar de TV + een lange USB verleng en daar een apart draadloos muis+toetsenbordje op aansluiten.\n\nOf, als je een MCE (media center) hebt, een ontvangen voor MCE toetsenbord + afstandbediening.\nIn dat toestenbord zit een muis gebouwd.\nMAar dat is alleen zinvol voor een MCE Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2008 Nog even een aanvullig.\n\nSurround setje\nDat kan(Y)\nDan zou je ffn kabeltje van mini-jack naar tulp moeten kopen.\nKosten 2 à 3 euro.\n\nVerloop mini-jack -> Tulp...\n\nen dan ff een verleng-tulpje van 5 of 10 meter ;)\n\nSuc6(y)\nSimon (Linkforsoad) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2008 Kijk eens,\r\n[url]http://www.mycom.nl/Products/View/ICIDU_Scart_Cable%2c_4.5m/137613.aspx[/url]\r\nkun je tulpen in je stereootje zetten en de video kabel in je videokaart Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen