Anoniem2 Geplaatst: 7 juni 2008 Delen Geplaatst: 7 juni 2008 Vorige week deze all in one gekocht en alles doet het naar behoren behalve.....de scanner. Hij vraagt bijv. niet waar hij het gescande moet laten. Het boekje is - vind ik - uiterst vaag. \r\nHeeft iemand deze printer en kan mij een beetje op weg helpen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2008 Misschien ff in de software kijken.\nRechtsklikken in het programma van Canon.\nAnders eens in mijn afbeeldingen naar de datum van de gescande dag.\nMijn HP scant naar: Mijn afbeeldingen -> 07-06-2008.\nDat van wat ik net ff gescand heb ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2008 hm, beetje dom van me......ik print wireless maar dat zal ws met scannen niet kunnen. Als ik de comp op de canon aansluit gaat alles volgens \"het boekje\" \r\nMaar het zou natuurlijk wel aardig zijn als ik de laptop beneden kon laten staan en boven alleen iets op de plaat hoef te leggen en op de knop druk.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2008 Foutje!\n\njajajajaajajajajajaja\n\nZo, nu heb ik 10 tekens:@ Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2008 heb je daar misschien een link van, want ik vind \'m niet. \r\nNetwerk bestaat wel maar vind ik \'m dus niet en netwerken bestaat niet?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2008 Laat maar... was een foutje van mij... dat gaat over net iets anders. ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen