Anoniem2 Geplaatst: 6 juni 2008 Delen Geplaatst: 6 juni 2008 Ik heb het volgende probleem. Ik heb al circa een week problemen met mijn internetverbinding. Overdag gaat alles zonder problemen, maar rond 16.30 \'s middags kan ik geen verbinding meer krijgen. Dit duurt tot ergens in de nacht. Geen idee tot hoe laat ik geen verbinding heb.\r\n\r\nIk heb internet via de kabel. De fout zit ergens in mijn eigen pc, want als ik een laptop op dezelfde kabelverbinding aansluit doet deze het gewoon normaal.\r\n\r\nHeb ik misschien een virus, of is er ergens wat fout in mijn instellingen? \r\n\r\nWie kan mij helpen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2008 Het is wel bijzonder vreemd dat dit pas \'s middags begint.\r\nWat gebeurt er rond die tijd? Komt dan soms iemand thuis die ook zijn pc aan zet ofzo?\r\nHeb je al eens in het logboek gekeken (configuratiescherm->systeembeheer->logboeken) of daar iets aparts te vinden is (gele uitroeptekens of rode dingetjes)? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen