Anoniem2 Geplaatst: 6 juni 2008 Delen Geplaatst: 6 juni 2008 HELP..\r\nIk heb een website inelkaar geflanst voor een kennis.. nu is het rare dat de tabellen niet hetzelfde staan in explorer en firefox. De brontext is exact hetzelfde. \r\n\r\nHet probleem is onstaan nadat ik de favicon.ico heb toegevoegd...\r\n\r\nIemand een idee hoe dit komt ?? en beter nog... hoe ik dit kan oplossen ??\r\n\r\n\r\nFirefox\r\n[IMG]http://www.autorijschoolmaximaal.nl/1.jpg[/IMG]\r\n\r\nInternet Explorer\r\n[IMG]http://www.autorijschoolmaximaal.nl/2.jpg[/IMG]\r\n\r\n[url]http://www.autorijschoolmaximaal.nl[/url]\r\n\r\nGroetjes..\r\nMartyn Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2008 Het bekende probleem, de margin en padding verschilt tussen IE en cross-browsers. Stop dit in je head:\n[CODE][/CODE] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2008 mooie tip... \r\ngeprobeerd.. \r\nmaar jammer genoeg nog altijd hetzelfde probleem Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2008 Oke, als dat niet helpt dan is het misschien verstandig om vaste maten in te voeren. dus bij elke ding dit in te voeren:\r\n\r\n[HTML]size=\"100 of 500 of 40\"[/HTML] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2008 Nog een klein dingetje op je start pagina in ff staat onder links bij mijn een  afgebeeld.\n[ATTACH]12442[/ATTACH] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2008 Ja je hebt gelijk... nou is die  tenminste weg.. maar ja.. het probleem bestaat nog steeds. Weet je wat gek is.. als ik in dreamweaver op [B]Bestand/Voorvertoning in browser[/B] klik. staan de tabellen bij explorer en firefox wel gelijk.. voor zover ik kan zien gebruik ik ook overal vaste maten..\n\nach ja... we zoeken gewoon verder.. iemand nog tips ?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2008 \n\nprobeer dat eens Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2008 blijkbaar vult IE de tabel op in de eerste kolom. Je hebt geen breedte opgegeven voor de derde kolom, en de inhoud vult hem niet helemaal op.\r\n\r\nAls je op regel 89 in de de \"rest\" breedte opgeeft:\r\n\r\n\r\n\r\nzou dat kunnen helpen.\r\n\r\nVerder ben je 1 row vergeten af te sluiten. Zet er op regel 119 nog een bij.\r\n\r\nsucces. Quote Link naar reactie 4 weken later... Anoniem2 Geplaatst: 7 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2008 Aukje.. als je een meisje bent, ben je om te zoenen.. het is idd gelukt... het was die \"\" die me de das om deed... alleen die \"vergeten\" die zie ik niet.. volgens mij staat alles daar goed... Bedankt iniedergeval... Quote Link naar reactie Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen Reageer op dit topic × Geplakt als verrijkte tekst. Herstel opmaak Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan. × Je link werd automatisch ingevoegd. Tonen als normale link × Je vorige inhoud werd hersteld. Leeg de tekstverwerker × Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in Afbeeldingen invoegen vanaf URL × Desktop Tablet Smartphone Reactie toevoegen Volgers 0 Ga naar topic overzicht Populaire leden Week Maand Jaar Altijd Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen. Leden Geen leden om te tonen Recente topics 0 Elektrische kookplaat milana · 3 december 2 Aeg wasdroger verstopt ruben · 2 december 1 Office Professional + Microsoft 365 beide geinstalleerd... is dat nodig? Eriktex · 27 november 7 Rook uit was/droogmachine milana · 24 november 12 De Siemens droger serviceklep…. Marsjak · 20 november Nieuwste Topics Alle activiteit Home Techcafe Internet en hosting Tabels niet hetzelfde ..... Firefox - Explorer × Bestaande gebruiker? Log in Registreren Forum categorieën Terug Welkom in de Kieskeurig community Populair! Terug Wasmachines en wasdrogers Laptops en computers Zonnepanelen Woning en energie Terug Warmtepompen en CV-ketels Zonnepanelen Beeld en geluid Terug Televisies Soundbars, speakers, receivers en audio Huishouden en keuken Terug Wasmachines en wasdrogers Koelen, vaatwassers en keukenapparatuur Airco's en ventilators Stofzuigers en huishoudapparaten Koffie en thee Mobiel Terug Smartphones en tablets Smartwatches en (sport)wearables Techcafé Terug Laptops en computers Printers monitors en overige hardware Alles over Apple Besturingssystemen Beveiliging en privacy Smarthome Internet en hosting Social media Thuisnetwerken Overige tech Foto en video Terug Fotografie en video Fietsen Terug E-bikes en accessoires Tuin en klussen Terug Grasmaaiers, barbecues en klusgereedschap Verzorging Terug Elektrische tandenborstels en verzorging Gaming Terug Consoles, games, films en muziek Deals Terug Black friday en andere deals Kieskeurig en overig Terug Laatste nieuws, acties en video's Gewoon gezellig Alle overige vragen en feedback Community menu Terug Forums Blogs Meestgestelde vragen Online gebruikers Erelijst Activiteit Terug Alle activiteit Zoeken Kieskeurig.nl Terug Kieskeurig Best reviewed Prijsdalers Lifehackgidsen ID.nl Terug ID.nl Zekerheid & gemak Huis & entertainment Mobiliteit Gezond leven Energie & klimaat × Nieuwe aanmaken...
Anoniem2 Geplaatst: 7 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2008 Aukje.. als je een meisje bent, ben je om te zoenen.. het is idd gelukt... het was die \"\" die me de das om deed... alleen die \"vergeten\" die zie ik niet.. volgens mij staat alles daar goed... Bedankt iniedergeval... Quote Link naar reactie Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen Reageer op dit topic × Geplakt als verrijkte tekst. Herstel opmaak Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan. × Je link werd automatisch ingevoegd. Tonen als normale link × Je vorige inhoud werd hersteld. Leeg de tekstverwerker × Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in Afbeeldingen invoegen vanaf URL × Desktop Tablet Smartphone Reactie toevoegen Volgers 0 Ga naar topic overzicht Populaire leden Week Maand Jaar Altijd Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen. Leden Geen leden om te tonen Recente topics 0 Elektrische kookplaat milana · 3 december 2 Aeg wasdroger verstopt ruben · 2 december 1 Office Professional + Microsoft 365 beide geinstalleerd... is dat nodig? Eriktex · 27 november 7 Rook uit was/droogmachine milana · 24 november 12 De Siemens droger serviceklep…. Marsjak · 20 november Nieuwste Topics Alle activiteit Home Techcafe Internet en hosting Tabels niet hetzelfde ..... Firefox - Explorer × Bestaande gebruiker? Log in Registreren Forum categorieën Terug Welkom in de Kieskeurig community Populair! Terug Wasmachines en wasdrogers Laptops en computers Zonnepanelen Woning en energie Terug Warmtepompen en CV-ketels Zonnepanelen Beeld en geluid Terug Televisies Soundbars, speakers, receivers en audio Huishouden en keuken Terug Wasmachines en wasdrogers Koelen, vaatwassers en keukenapparatuur Airco's en ventilators Stofzuigers en huishoudapparaten Koffie en thee Mobiel Terug Smartphones en tablets Smartwatches en (sport)wearables Techcafé Terug Laptops en computers Printers monitors en overige hardware Alles over Apple Besturingssystemen Beveiliging en privacy Smarthome Internet en hosting Social media Thuisnetwerken Overige tech Foto en video Terug Fotografie en video Fietsen Terug E-bikes en accessoires Tuin en klussen Terug Grasmaaiers, barbecues en klusgereedschap Verzorging Terug Elektrische tandenborstels en verzorging Gaming Terug Consoles, games, films en muziek Deals Terug Black friday en andere deals Kieskeurig en overig Terug Laatste nieuws, acties en video's Gewoon gezellig Alle overige vragen en feedback Community menu Terug Forums Blogs Meestgestelde vragen Online gebruikers Erelijst Activiteit Terug Alle activiteit Zoeken Kieskeurig.nl Terug Kieskeurig Best reviewed Prijsdalers Lifehackgidsen ID.nl Terug ID.nl Zekerheid & gemak Huis & entertainment Mobiliteit Gezond leven Energie & klimaat × Nieuwe aanmaken...
Aanbevolen berichten