Ga naar inhoud

NVIDIA GeForce 8400m g Updaten

Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop met een videokaart van NVIDIA.\r\n\r\nNVIDIA GeForce 8400m g\r\nMaar ik kan nergens een update vinden, kan iemand mij misschien helpen?\r\nWeet iemand of hier een update voor is. \r\n\r\nWant ik kan een spel niet spelen, en iemand zei dat ik mijn videokaart moest updaten alleen kan geen update vinden.\r\n\r\nOf misschien kan iemand mij helpen zonder dat ik mijn videokaart update.\r\nIk heb het spel Team Fortress 2 op mijn laptop gezet (die moet hij makkelijk draaien want ik heb hem getest op system requirements lab en daar geeft hij beter dan recommended aan). Het spel start helemaal goed alleen als ik dan wil gaan spelen en join een server->kies team-> kies class dan vliegt hij eruit. Dus als ik net begin met spelen stopt hij.\r\nHoe kan dit?\r\n\r\nMijn specificaties van mijn laptop:\r\nVista Home Premium 32-bit\r\nProcessor: Intel Core2 Duo CPU T7100 @ 1.80 Ghz\r\n2,0 gb ram\r\nVideokaart: NVIDEA GeForce 8400M G
Link naar reactie
Had je al de nVidia \"Option 2\" geprobeerd?\r\n[url]http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us[/url]\r\n\r\nOp de Asus site, waar hij overigens de F3Sc heet, zijn het de drivers uit 2007.\r\n\r\nMaar ik denk dat je eerst moet kijken of er een patch is voor dat spel, als die opstart en alleen bij multyplayer uitvalt heeft dat niet zoveel te maken met de drivers.
Link naar reactie
ik heb zelf ook de 8400m g. je moet naar deze site: \r\n[url]http://www.laptopvideo2go.com/forum/index.php?showtopic=16152[/url]\r\ndaar download je de driver 169.09 en pak je die uit. NOG NIET INSTALLEREN!! dan download je ook het MODDED INF. deze modded inf sla je in de zelfde map op als de driver of je zet hem later in die map. er word dan gevraagd of je het bestaande INF bestand wilt vervangen je klikt dan op ja en installeert de driver. op de site zelf staat ook nog hoe je met de modded inf bestanden moet werken en hoe te installeren. veel succes.:)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...