Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2008 Delen Geplaatst: 5 juni 2008 Vraagje: heb laptop met dvd voorzien voor nero oem versie, geleverd bij de nieuwe laptop.\r\nIs het nu mogelijk om bijv een externe dvd writer, bijv via usb, aan te sluiten en met de interne writer te lezen en met de externe writer direct te branden.Zal de oem versie van Nero de externe writer herkennen of moet ik een nieuwe versie van Nero kopen.\r\nOp mijn interne dvd writer zit geen lightscribe en in voorkomende gevallen vind ik dat wel leuk om te hebben. Bedankt voor de evt antwoorden Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2008 ik denk dat je een nieuwe versie van nero zult nodig hebben \r\n\r\nde nero versie hoort bij de dvd writer ik had het in het verleden ook voor \r\n\r\nik had een cd writer met nero versie en een dvd writer met nero versie \r\n\r\nik kon ze niet alletwee gebruiken \r\n\r\ngroetjes niko Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2008 Hoort gewoon te kunnen .,denk ik.\nMaar bij de externe brander zal toch ook wel een brand prg hebben gezeten ,,misschien moet je dat gewoon installeren als je de brander aansluit.\nNog een optie is de externe gebruiken om te lezen ,en de interne om te branden ,,dat lijkt mij veel beter.\nIk denk ook dat je beter niet 1 op 1 kunt kopieren ,zeker niet met een extern apparaat ,je hebt dan meer kans op fouten tijdens het branden. Gewoon via de hd kopieren ,maar daar vraagt nero ook zelf om .\nRechtstreek heet \"on the fly\" waarschijnlijk . ,,gewoon daar in het menu het vinkje weg halen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2008 Waarschijnlijk word het als gewoon station geïnstalleerd en zal het dus gewoon gebruikt kunnen worden net zoals 2 interne spelers/writers. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen