Ga naar inhoud

Externe dvd speler

Aanbevolen berichten

Vraagje: heb laptop met dvd voorzien voor nero oem versie, geleverd bij de nieuwe laptop.\r\nIs het nu mogelijk om bijv een externe dvd writer, bijv via usb, aan te sluiten en met de interne writer te lezen en met de externe writer direct te branden.Zal de oem versie van Nero de externe writer herkennen of moet ik een nieuwe versie van Nero kopen.\r\nOp mijn interne dvd writer zit geen lightscribe en in voorkomende gevallen vind ik dat wel leuk om te hebben. Bedankt voor de evt antwoorden
Link naar reactie
Hoort gewoon te kunnen .,denk ik.\nMaar bij de externe brander zal toch ook wel een brand prg hebben gezeten ,,misschien moet je dat gewoon installeren als je de brander aansluit.\nNog een optie is de externe gebruiken om te lezen ,en de interne om te branden ,,dat lijkt mij veel beter.\nIk denk ook dat je beter niet 1 op 1 kunt kopieren ,zeker niet met een extern apparaat ,je hebt dan meer kans op fouten tijdens het branden. Gewoon via de hd kopieren ,maar daar vraagt nero ook zelf om .\nRechtstreek heet \"on the fly\" waarschijnlijk . ,,gewoon daar in het menu het vinkje weg halen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...