Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2008 Delen Geplaatst: 5 juni 2008 goede dag \r\n\r\nik heb een paar problemen met mijn toetsenbord \r\n\r\nik kan bepaalde hoofdletters niet schrijven \r\n\r\naoqfhlm\r\n\r\ndeze voorvernoemde letters kan ik nergens typen als hoofdletters wel als ik de caps lock op zet maar niet met de schift toets\r\n\r\ngroetjes niko\r\n\r\nP.S. ik was an sneltoetsen aan het denken maar kan ze niet thuisbrengen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2008 heeft er niemand en idee \r\n\r\nhet is een gewoon ps2 toetsenbord \r\ngeinstaleerd op XP \r\nhet toetsenbord is van hp Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2008 heeft er nu niemand een idéé\r\n\r\nkent er iemand een prog waar dat de (shift+a) (shift+o) (shift+q) ... gebruikt worden als sneltoetsen \r\n\r\ngroetjes niko Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2008 Niet zo drammerig doen he ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2008 Jodocus ongeduld. Kun je de tikplank eens op een andere pc proberen, of een andere op deze pc? Dit om te bepalen of je probleem in de tikplank zit of in de pc. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2008 Heb je de goede drivers wel geinstalleerd. Kijk is bij de support van het merk van dat toetsenbord en download is die drivers voor het toetsbord. Misschien ligt het daar aan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2008 Voor een toetsenbord zijn geen drivers nodig. Alleen voor extra knoppen. En dan alleen nog, als die afwijken van de windows standaard instellingen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2008 ik heb bij mijn hp pc ook een toetsenbord gekregen en mijne deed het ook niet, nadat ik windows opnieuw installeerde! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2008 Misschien helpt dit :\n\n[url]http://www.filehippo.com/download_intellitype/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2008 Dat doet alleen wat bij microsoft toetsenborden. Maar dan is het alsnog bagger software. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2008 [QUOTE=couch_potato;388308]Jodocus ongeduld. Kun je de tikplank eens op een andere pc proberen, of een andere op deze pc? Dit om te bepalen of je probleem in de tikplank zit of in de pc.[/QUOTE]\nbedankt \r\n\r\nik had nog geen ander toetsenbord proberen op de Pc aan te sluiten \r\n\r\nhet ander toetsenbord werkt indd wel goed AO maar wat kan er dan aan het toetsenbord aan zijn \r\n\r\nhet is een nieuw toetsenbord (bijgekregen bij computer wel niet de gene waar ik op werk)\r\n\r\ngroetjes niko Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2008 Lijkt me dan gewoon defect, en zou onder garantie vervangen of gerepareerd moeten worden. Maak je er overigens niet al te druk over. Voor een paar euro haal je een perfect labtec toetsenbordje. [url]http://tweakers.net/pricewatch/149355/labtec-standard-keyboard-plus-(ps-2-zwart).html[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen