Ga naar inhoud

Paar ict vragen wie o wie kan me helpen?

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Wie kan me aub van de volgende vragen in het kort een goede uitleg geven??\r\n\r\nMultieboot: Wat zorgt er voor dat je de boot loader ziet?\r\n\r\nEen hardeschijf van Fat 16 naar Fat 32 ??\r\n\r\nVirussen hoofdcategorieen?\r\n\r\nAls ik een bootmanager gebruik met een virusscan die ook MBR controleert waar moet ik dan op letten?\r\n\r\nWindows systeem zo veilig mogelijk hoe?\r\n\r\nWat is ACPI\r\nWelke dingen regelt de bios? zoals de POST die checkt een aantal dingen na zoals het geheugen de videokaart etc als ik dit zo heb begrepen uit de verhalen op het internet\r\n\r\nWat is een bekende fout melding uit de 600 serie? hier kan ik maar geen info over vinden??\r\n\r\nIk heb de vraag wat aangepast want hij kwam zeer zeker over als huiswerk heeft reintje zeker gelijk aan maar deze vragen hierboven hier kan ik nu niet echt een duidelijk andwoord op vinden dus zou het zeer op prijs stellen als er iemand is die me even in het kort uit kan leggen van hoe en wat.\r\n\r\nAlvast bedankt groetjes Roy
Link naar reactie
Zeker niet!\r\nIk ben zelf zeer druk aan het kijken op het internet maar soms is het gewoon even makkelijk als er iemand is die in eigen woorden wat uit kan leggen op het internet staan al deze vragen wel maar vaak met moeilijke uitleg erbij dan snap ik vaak de helft of snap het weer net verkeerd daarom vroeg ik ook wie o wie kan het me in het kort uitleggen en ja vragen wat een trojan, worm etc is is zeker flauw want dat heb ik nu wel gevonden.\r\n\r\ngroetjes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...