Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2008 Delen Geplaatst: 5 juni 2008 Hey beste mede forum bezoekers,\r\n\r\nIk heb hier een vraagje voor jullie, en ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen:\r\nEnkele maanden geleden heb ik mij een laptop aangeschafd. Nu ben ik erachter gekomen dat deze laptop steeds meer mijn desktop is gaan vervangen. Echter voor downloads wil ik mijn laptop niet snachts aan laten staan en nu dacht ik het volgende:\r\n\r\nIs eht niet mogelijk mijn PC aan mij netwerk te koppelen zodat ik via mijn laptop er downloads op kan starten/beheren? Zodat ik zeg maar mijn beeldscherm aan de kant kan zetten en alles via de laptop kan doen? Is Windows Home Server een optie?\r\n\r\nAlvast bedankt voor je tijd!\r\n\r\nSupermagnetron!:rolleyes: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2008 Als je er al XP op hebt staan gewoon via VNC die PC bestuuren dan is het net of je er echt achter zit. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2008 En dat is hier te downloaden: [url]http://www.uvnc.com/download/index.html[/url]\r\n\r\nIn jouw geval installeer je de server op de pc en de viewer op de laptop.\r\n\r\nEn als je wilt dat je pc zich automatisch aanmeld in windows dan kun je nog hetvolgende doen als je xp gebruikt:\r\nStart --> uitvoeren --> type: control userpasswords2 --> ENTER --> En haal dan het vinkje weg bij gebruikers moeten een wachtwoord opgeven. Vul nu de naam + wachtwoord in van de account die automatisch moet worden aangemeld en je bent klaar. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2008 Met welk programma download je???\nVeel programma\'s hebben een web-interface.\nHeb je geen VNC nodig ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2008 Inderdaad, Utorrent ondersteunt dit tegenwoordig ook, hoewel ik moet zeggen dat dit niet altijd even vlekkeloos gaat.\n\nLet er wel op dat je PC tig keer zoveel stroom verbruikt als je laptop! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2008 Ik download via het usenet met newsbinpro. Op de desktop staat XP en op de Laptop vista. Stroomgebruik maakt me niet zoveel uit, maar ik wil de laptop niet dag en nacht aan laten staan omdat ik hem graag nog vaker wil gebruiken:P (accu imo)\r\n\r\nIk heb windows home server al uitgeprobeerd. Dat werkt enigzins maar is heel omslachtig. Ik zal VNC eens een kans geven. Alvast bedankt voor alle info!:D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2008 [quote=Supermagnatron;388266]Ik download via het usenet met newsbinpro. Op de desktop staat XP en op de Laptop vista. Stroomgebruik maakt me niet zoveel uit, maar ik wil de laptop niet dag en nacht aan laten staan omdat ik hem graag nog vaker wil gebruiken:P (accu imo)\n\nIk heb windows home server al uitgeprobeerd. Dat werkt enigzins maar is heel omslachtig. Ik zal VNC eens een kans geven. Alvast bedankt voor alle info!:D[/quote]\nIk zou eerder XP en VNC gebruiken dan Home Server, dat werkte hier totaal niet, ik gebruik nu Debian GNU/Linux op mijn servertje en een test servertje met FreeNas dat is veel en veel handiger dan WHS Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2008 Ga eens naar [url]www.logmein.nl[/url] dit is volledig gratis. Je moet alleen een klein programmatje installeren op de pc die je wil bedienen.\r\n\r\nAls je je pc dan op afstand wil bedienen. Dan ga je gewoon naar de bovenvermelde website. Je logt je in (van waar ook ter wereld) en je kan je pc bedienen. \r\n\r\nVeel plezier! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen