Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2008 Delen Geplaatst: 5 juni 2008 Hallo,\r\n\r\nIk zit met een luxe probleem :rolleyes:. Toch graag jullie tips en advies\r\n\r\nWij kijken met veel plezier TV op een beamer alleen kunnen we niet naar een andere zender kijken als we met de dvd-recorder opnemen. Het coax signaal (TV kabel uit de muur) weet ik niet door te schakelen naar de beamer. Op een TV is dat wel mogelijk\r\n\r\nHet signaal loopt via scart naar de beamer en via component vanuit mijn dvd speler.\r\n\r\nWeten jullie een oplossing naast een extra tuner (TV, video- of dvd recorder)?\r\n\r\nGroeten Stevie Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2008 Als de beamer zelf geen tuner heeft ,lukt het alleen maar met een extra tuner.\nHeeft de beamer een tuner dan moet je daar ook de coax (antenne) kabel op aansluiten.\nOf de tv moet een video UITgang hebben ,en dat hebben tv\'s meestal niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2008 [QUOTE=dutch-online;387727]Splitter ergens tussen ???[/QUOTE]\n\nThx voor je reactie :cool:\n\nWaar tussen ;) :confused: \nDe beamer heeft geen tuner dus de coax splitten heeft geen zin, kan ik hem net zo goed doorlussen via de dvd recorder Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2008 [QUOTE=Animal;387737]Of de tv moet een video UITgang hebben ,en dat hebben tv\'s meestal niet.[/QUOTE]\n\nThx voor je reactie (I)\nDe TV heeft twee scartpoorten:\n- met audio/video ingang, RGB-ingang, TV audio/video UITgang\n- met audio/video ingang, S-video-ingang, audio/video monitor\n\nBij beide staat het standaard scartsymbool afgebeeld met in EN uit pijltjes\n\nHet zou dus moeten kunnen? Ga ik ff uittesten, later meer \n\nEigenlijk zoek ik een oplossing zonder TV, want ja de beamer is de vervanger van de TV voor ons ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2008 of een video ertussen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2008 [QUOTE=MagicPc;387748]of een video ertussen[/QUOTE]\r\n\r\nThx voor je reactie :D\r\n\r\nYep dat gaat werken omdat het een extra tuner is. Het heeft als belangrijkset nadeel dat de kwaliteit van de video stukken minder is dan die van een DVD-recorder. \r\n\r\nEen losse tuner of via de PC (VGA input op de beamer) is natuurlijk ook mogelijk, zonder gaat extra tuner gaat het niet dat is me wel duidelijk ;)\r\n\r\nTopic closed wat mij betreft Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen