Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2008 Delen Geplaatst: 5 juni 2008 ik zoek een script of html code die ervoor zorgt dat elke keer als je mn website bezoekt er n ander plaatje te zien is..\r\n\r\ndus ik heb 1 plaatje op mijn site , en wil dat dat plaatje steeds n andere is als je de site refresht of opnieuw bezoekt..\r\n\r\nstel je hebt 10 plaatjes en die wisselen dan om ste beurte af.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2008 Misschien eerst even googlen?\n\n[url]http://www.google.nl/search?hl=nl&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=HTML+scripts&spell=1[/url]\n\n[url]http://www.google.nl/search?hl=nl&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=Javascript&spell=1[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2008 ja en dan??? moet ik elk script gaan doornemen? LOL!!\n\n\nweet iemand anders het msischien? n naam is voldoene dan kan ik het googlen zoals Gsedb zegt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2008 [QUOTE=lisa1234;387784]ja en dan??? moet ik elk script gaan doornemen? LOL!![/QUOTE]\r\n\r\nWat denk je dan? Dat ik dat voor je ga doen? :p Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2008 [QUOTE=Gsedb;387823]Wat denk je dan? Dat ik dat voor je ga doen? :p[/QUOTE]\r\nnee het is onbegonnen werk, als je java of html script intypt krijg je over 12 miljoen scripts, er zijn scripts die vast zijn en zelf en zelf vbedacht, MILJOENEN!!!\r\n\r\nik ga niet zoeke want ik denk dat ik dan binne 2 jaar nog niet klaar ben met zoeken...\r\n\r\ndaarom stel ik hier de vraag of misschien iemand het AL weet, of me in de goede richting kan sturen evt n naam van een script wat ik ervoor kan gebruiken...\r\n\r\nzal ik dit erbij zeggen: liever niet reageren als je er 0 verstand van hebt :cool: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2008 [QUOTE=lisa1234;387840]nee het is onbegonnen werk, als je java of html script intypt krijg je over 12 miljoen scripts, er zijn scripts die vast zijn en zelf en zelf vbedacht, MILJOENEN!!!\r\n\r\nik ga niet zoeke want ik denk dat ik dan binne 2 jaar nog niet klaar ben met zoeken...\r\n\r\ndaarom stel ik hier de vraag of misschien iemand het AL weet, of me in de goede richting kan sturen evt n naam van een script wat ik ervoor kan gebruiken...\r\n\r\nzal ik dit erbij zeggen: liever niet reageren als je er 0 verstand van hebt :cool:[/QUOTE]\r\n\r\nWie heeft er nu nul verstand? Jij of ik? Jij loopt kant-en-klare scripts van Internet te plukken en dan heb ik er nul verstand van :?: Ik programmeer je er in alle opzichten dubbel en dwars uit. En daar heb ik geeneens kant-en-klare scripts voor nodig.:rolleyes: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2008 nou nou geen ruzie maken.\nkijk even leejoo >javascript >image effect Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2008 Idd lisa1234, let op je woorden.\nIk weet niet of je server php ondersteund, maar ik heb het volgende bedacht (even snel gemaakt, kan typo\'s bevatten):\n[php][/php]Dit scriptje pakt een willekeurige afbeelding uit het lijstje. Dit zal ook wel met ASP te maken zijn (mocht je dat hebben), maar daarvoor moet je toch bij de persoon zijn met 0 verstand; Gsedb Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2008 [QUOTE=Gsedb;387849]Wie heeft er nu nul verstand? Jij of ik? Jij loopt kant-en-klare scripts van Internet te plukken en dan heb ik er nul verstand van :?: Ik programmeer je er in alle opzichten dubbel en dwars uit. En daar heb ik geeneens kant-en-klare scripts voor nodig.:rolleyes:[/QUOTE]\r\nwhahaha neem t niet zo op jezelf man, ik bedoelde 0 verstand van de vraag!!!, jij weet blijkbaar neit wat ik zoek dus reageer dan niet :D:cool: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2008 [QUOTE=Raymy;387929]Idd lisa1234, let op je woorden.\r\nIk weet niet of je server php ondersteund, maar ik heb het volgende bedacht (even snel gemaakt, kan typo\'s bevatten):\r\n[php][/php]Dit scriptje pakt een willekeurige afbeelding uit het lijstje. Dit zal ook wel met ASP te maken zijn (mocht je dat hebben), maar daarvoor moet je toch bij de persoon zijn met 0 verstand; Gsedb[/QUOTE]\r\n\r\nhey mijn serverondersteunt php, werkt deze code ook heb je t getest of is dit gewoon n opzet, moet dit in een php bestand? want ik heb alleen html bestanden.. :confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2008 Dit moet in PHP ja, daarom zijn de PHP tags () er ook. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2008 Je hebt een html pagina waar het plaatje elke keer moet veranderen, op de plek waar je het platje wil zet je dit scriptje neer. Dan sla je de pagina op als .php en dan kan je hem aanroepen. Ik zal het scriptje even testen (niet gedaan gisteren) en evt. aanpassen. 5 min. geduld :)\n\nEdit, het werkt, hier is een voorbeeld: [URL]http://test.raymonddesign.nl/randimage.php[/URL]\n\nVoor het voorbeeld heb ik deze code gebruikt, je kan er gewoon je eigen code van maken:\n[php]\n\n\nGeen titel\n\n\n\nWelkom\nWelkom op mijn website! Hier kan je van alles neer zetten wat je wil, deze tekst dient als voorbeeld.\nDan komt het scriptje, om het scriptje moet je wel de img tag zetten!\n\n\" alt=\"Afbeelding\" />\n\nJe kan uiteraart ook nog van alles na het scriptje doen :)\n\n[/php]de img tag zou evt. ook nog binnen de echo kunnen, dan wordt het zo:\n[php]\necho \'\';\n[/php]Dan moet je de img tag om het script heen weghalen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2008 [QUOTE=lisa1234;388030]hey mijn serverondersteunt php, werkt deze code ook heb je t getest of is dit gewoon n opzet, moet dit in een php bestand? want ik heb alleen html bestanden.. :confused:[/QUOTE]\r\n\r\nJe moet die code in je html file plakken, en dan hem opslaan als .php dan leest die html en php. Dat je geen php bestanden hebt maakt niet uit, die maak je op zo\'n manier aan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2008 enorm gaaf!!! dankje wel ik ga het nu hier ook uittesten!!! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen