Anoniem2 Geplaatst: 4 juni 2008 Delen Geplaatst: 4 juni 2008 HULP GEZOCHT:\r\n\r\nkan iemand me uitleggen waar het probleem ligt?? ik zal even situatie schetsen\r\nik heb outlook 2007 gekocht en geinstalleerd op mijn computer, ik kan echter geen mails versturen, zij komen terecht in mijn postvak-uit terecht en niet bij verzonden mails. Ze komen ook niet aan.\r\n\r\nfoutmelding nummer 676 komt er op mijn scherm als ik naar mijn accountinstelling ga kijken. Mijn telefoonlijn is zogezegd in gebruik terwijl dit niet het geval is.\r\nook komt er op \'aanmelden bij server voor inkomende mail (POP3) controleer servergegevns in accountinst.\'\r\n\r\nKan iemand me hierbij helpen ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2008 Zou je HULP NODIG even uit je titel willen halen;)\nWe begrijpen dat je hulp nodig hebt! ;) (Y) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2008 Je hebt je account instellingen niet goed staan. Je hebt op de pop3.server.nl niet goed staan. Of je hebt je wachtwoord verkeerd ingevoerd waardoor hij geen verbinding kan maken met de server. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen