Anoniem2 Geplaatst: 4 juni 2008 Delen Geplaatst: 4 juni 2008 ik heb het programma azureus en ik heb gelezen dat je wel programmas mag dowloaden met auterusrechten maar niet mag uploaden nou weet ik wel bij limewire waar je moet instellen dat je bestand niet meer met anderen gedeeld word maar mijn vraag is nu waar zit dat bij azureus?\r\n\r\nmet vriendelijke grote tinyq Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2008 Niet mogelijk. Tijdens het downloaden ben altijd ook aan het uploaden.\r\nHieronder een link met uitleg.\r\n[url]http://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=17741[/url]\r\n\r\nOverigens kan je er wel veel zorgen nadat je een bestand hebt binnengehaald, deze naar een andere map verplaatst, zodat dit bestand niet meer kan worden gedeeld met anderen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2008 [QUOTE=guusburg;387583]\r\nOverigens kan je er wel veel zorgen nadat je een bestand hebt binnengehaald, deze naar een andere map verplaatst, zodat dit bestand niet meer kan worden gedeeld met anderen.[/QUOTE]\r\n\r\nJa lekker is dat dan, een film downloaden en alleen voor jezelf houden......\r\nJij wilt toch lekker snel downloaden? Dat is alleen mogelijk als andere gebruikers seeden(uploaden) dus als je dan je downloads verplaatst ben je egoïstisch bezig.:rolleyes:\r\nPs. zeg niet dat jij dat doet hoor maar toch even ter informatie voor de overige lezers;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2008 uploaden uitzetten bij azureus:\nga naar azureus [duh] :p\nbeeld --> geavenceerd --> mijn torrents..\nonderaan staat een hele lijst van je uploads Ctrl + a en dan het rode vierkantje [stop] klikken ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2008 [quote=tinyq;387564]ik heb het programma azureus en ik heb gelezen dat je wel programmas mag dowloaden met auterusrechten maar niet mag uploaden nou weet ik wel bij limewire waar je moet instellen dat je bestand niet meer met anderen gedeeld word maar mijn vraag is nu waar zit dat bij azureus?\n \nmet vriendelijke grote tinyq[/quote]\n \nAls je alleen maar download en niets wilt uploaden ben je wel associaal bezig.\nAls niemand iets upload valt er ook niks te downloaden !!!! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen