Anoniem2 Geplaatst: 4 juni 2008 Delen Geplaatst: 4 juni 2008 ik zoek een goed proffesioneel programma waarmee ik zelf mp3 of muziek bestande kan creeëren door wav /mp3 etc bestanden samen te voegen door te laten lopen, onder elkaar te laten lopen met achtergrond muziek etc, kortom een goed programma waarmee ik audio kan mixen en editten\r\n\r\nik zoek niet echt n programma die zelf geluiden kan maken dus geen drumm computer achtige programma\'s waarmee je geluiden kan maken,\r\n\r\nik maak de audio zelf neem ik op en die wil ik mixen met andere audio..\r\n\r\nthx! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2008 Hoi,\r\nIk denk dat je eens zou moeten kijken naar audacity.\r\nDat kan werken met vele bestandsformaten en ook bijna alles importeren.\r\nHet mixern is echt heel makkelijk, aangezien je meerdere sporen aan kan maken.\r\nGreets en have fun\r\nLeendert Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2008 thx!!!!!!!!!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2008 EDIT: Woops, verkeerde topic, te veel op back gedrukt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2008 Ik zou zeggen probeer fruityloops eens, daar kan je de audio mixen met 1001 dingen op hoog nivo, hierover kan jemet google genoeg vinden. de nieuwste versie wordt aangeboden op niewsgroepen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2008 Ik zoek ook een programma waar je nummers in elkaar kan late draaie,\r\nDat je 2 nummers bij elkaar zet dat je ze overelkaar kan draaie, maar ook als de ene afgelope is dat je de andere weer aan kan zette... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2008 Daar zijn er heel veel voor.\n\nZelf heb ik een console aangesloten op Virtual DJ.\nMaar moet het gratis of niet? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen