Ga naar inhoud

HD probleem

Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo,\r\n\r\nsinds kort heb ik via dvi to hdmi mijn pc op mijn tv aangesloten. alles gaat goed, totdat ik ga doen waarvoor ik het natuurlijk heb gedaan: films afspelen. \r\nik heb eigenlijk last van twee problemen: als ik hd films afspeel dan stottert ie heel erg (het lijkt me sterk als dit door de videokaart komt (ik heb namelijk een nvidia geforce 8600 erin zitten)). \r\nhet tweede probleem is nog storender. op de een of andere manier komt er door het midden, of ergens in het midden. een streep te lopen en vanaf daar lopen de onder en bovenkant van het beeld ongeveer een halve cm niet meer gelijk, dit zorgt voor erg veel lelijke dingen. als het rustig is in de film dan heb ik hier geen last van, maar op het moment dat er ook maar een beetje actie wordt vertoond dan is het zover.\r\nmijn vraag is nu natuurlijk: kan iemand mij hier mee helpen? ik heb al nvidia purevideo aangeschaft en geinstalleerd, maar dit mocht ook niet baten. alvast heel erg bedankt.\r\nolivier
Link naar reactie
nee, cpu verbruik ligt ongeveer rond de 30% als ik een hd film afspeel. dit lijkt me dus niet het probleem! het is net alsof het in de software zit, of in de codecs of iets dergelijks, ik gebruik op het moment klite. \r\nik hoop echt dat iemand (jij) me kan helpen, want het is echt heel erg frustrerend.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...