Anoniem2 Geplaatst: 3 juni 2008 Delen Geplaatst: 3 juni 2008 Hallo Leden,\r\n\r\nKennis heeft problemen met ingestelde pixels{resoluties?}, bij het spelen van een spelletje[ fairway solitaire, srt kaartspel]\r\n wordt haar resoluties gewijzigd. Als het in de oude waarde wordt gebracht dan wordt het de volgende dag in een andere resolutie verandert.\r\nHaar pc:cpu:amd atlon dual core==mobo:ecs nvidia atx 10/100==graf.krt:geforce600/3d, 256 shared on board==geheugen:transcend 1024mb, ddr2 800mgh. De pc is 2mnd oud, btw wat bet. 256 shared? Ben 68 jr oud en weet net genoeg om mijn eigen pc aan de praat te houden en kleine probs. te verhelpen. Alvast heel veel dank, met vrgr Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2008 Hallo Diabolo.\r\nTja wat betreft het veranderen van pixels.... Ik draai met vista en die doet het ook als ik een wat ouder programma opstart.\r\nMaar is het dan bij die vriendin zo dat de orginele instellingen niet terug komen?\r\nWat betreft het woord shared, simpel gezegd betekent dat gedeeld.\r\nDe onboard videokaart gebruikt/deelt een deel van het werkgeheugen om tot een capaciteit van maximaal 256 mb te kunnen komen.\r\nVaak is een gewone videokaart wel aan te bevelen.\r\nGreetz Leendert Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2008 Het is me wat vaag, heel erg vaag. Dat er \"maar\" 1GB Ram in zit doet me aan een laptop denken, want 2 maanden geleden was 2GB de doorgaande standaard en aangezien er ook nog wat voor de videokaart afgaat zou ik haast denken dat Vista Home Premium niet voorruit de branden is.\r\nVraag je kennis eens om [url=http://www.cpuid.com/pcwizard.php]Pc Wizard(klik)[/url] te downloaden en te installeren en kijken wat er daardwerkelijk in zit.\r\nAls je een resolutie intypt zorg er dan voor dat de instelling ook wordt toegepast. Overigens werken spellen van dat type vaak op een vaste resolutie die niet zomaar is te wijzigen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2008 [QUOTE=Silverstarme;387704]Het is me wat vaag, heel erg vaag. Dat er \"maar\" 1GB Ram in zit doet me aan een laptop denken, want 2 maanden geleden was 2GB de doorgaande standaard en aangezien er ook nog wat voor de videokaart afgaat zou ik haast denken dat Vista Home Premium niet voorruit de branden is.\r\nVraag je kennis eens om [url=http://www.cpuid.com/pcwizard.php]Pc Wizard(klik)[/url] te downloaden en te installeren en kijken wat er daardwerkelijk in zit.\r\nAls je een resolutie intypt zorg er dan voor dat de instelling ook wordt toegepast. Overigens werken spellen van dat type vaak op een vaste resolutie die niet zomaar is te wijzigen.[/QUOTE]\r\n\r\nWat is daar vaag aan???? Er worden echt wel pc\'s verkocht met maar 1GB geheugen en een onboard videochip. Of het wijs is om zoiets aan te schaffen, dat is een andere discussie.\r\nLees ik er overheen? ik zie namelijk nergens staan dat de vragensteller Vista Home Premium gebruikt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen