Ga naar inhoud

'pagina kan niet worden weergegeven' bij www.hotmail.com

Aanbevolen berichten

hoi allemaal, \r\n\r\nals ik [url]www.hotmail.com[/url] of [url]www.hotmail.nl[/url] intik in the adresbalk krijg ik een wit scherm met \'pagina kan niet worden weergegeven\'. \r\nals ik via [url]www.msn.com[/url] ga en dan op \'hotmail\' klik laad hij de pagina ook niet en krijg ik ook het scherm met \'pagina kan niet worden weergegeven. als ik [url]www.hyves.nl[/url] intik in de adresbalk doet hij het wel. maar als ik dan wil inloggen en ik vul m\'n gegevens in en druk op \'ok dan krijg ik weer de pagina \'pagina kan niet worden weergegeven.\r\n\r\nweet iemand hoe ik dit kan oplossen???ik zit al weken met het probleem!
Link naar reactie
[QUOTE=wouterboreft;387495]echt niet... denk eerder aan cookies die niet toegestaan worden... \r\n\r\nverwijder ook je temp bestanden en check of er cookies toegestaan zijn.\r\n\r\ngroet wouter[/QUOTE]\r\n\r\nhoi wouter, \r\n\r\nsorry, maar kheb niet zoveel verstand van pc\'s....\r\nwaar kan ik cookies toestaan??? en waar kan in temp bestanden verwijderen??\r\n\r\ngr. robert
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...