Anoniem2 Geplaatst: 3 juni 2008 Delen Geplaatst: 3 juni 2008 Hoi mensen,\r\n\r\nIk heb sinds kort FEAR, een spel uit 2005.\r\nHet spel kan ik prima online spelen, hij loopt vlekkeloos.\r\nOok als je bij Interval 01 begint is er nog niks aan de hand, maar bij het deel dat je door die mafkees met een plank wordt neergeslagen (op het dak) en je terug moet naar je teamleden, loopt mijn laptop helemaal vast.\r\nNu ben ik daar laatst langsgekomen door simpelweg naar beneden te kijken... maar daarna kom je in een helicopter terecht en krijg je een filmpje te zien... en dat is het deel dat mijn laptop opnieuw vastloopt.\r\nMijn laptop voldoet aan de systeemeisen (ik heb een Toshiba laptop, L350-144).\r\nHeeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? \r\n\r\nAlvast bedankt :D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2008 De laatste patch van het spel al wel geïnstalleerd (1.08)? Video drivers up to date? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2008 Ja de drivers zijn up-to-date en ik ga zo ff proberen om 1.08 te downloaden... het spel gaf aan dat er een update beschikbaar was, dus ik downloadde het, maar toen bleek het de US-versie te zijn en ik de Engelse versie van het spel te hebben... heel appart Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2008 Jep, dat is altijd leuk. Let er trouwens op, dat je waarschijnlijk meerdere patches moet downloaden. 1.08 is meen ik sowieso een incremental patch. Gamershell is wel redelijk vlot. Je moet de UK versies hebben.\n\n[url]http://www.gamershell.com/search/index.html?q=fear[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2008 Kan ik gewoon 1.08 nu downloaden? Of moet ik eerst van 1.00 naar 1.01 en zo verder? Ik ben er een leek in, ik weet het :p Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2008 handigste is om eerst. 1.01 en dan opvolgend anders zou je toch wat dingen kunnen gaan missen die misschien zouden werken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2008 1.01 werkt in ieder geval al niet... ik had trouwens een paar savegames gedownload, ik dacht: misschien ligt het gewoon aan het spel zelf... dus ik begin bij Interval 03, en hij was niet eens geladen en ik zat alweer op het bureaublad... aan de videokaart kan het toch niet liggen? Want dan zou ik toch niet eens het begin kunnen spelen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2008 Ik denk dat het toch met het grafische gedeelte te maken heeft, je geeft zelf al aan dat als je op dat dak naar beneden kijkt wél door kunt lopen. Volgens mij duidt dat erop dat je videokaart of misschien je geheugen de omgeving (fps) niet kan behappen en ook in het geval van dat filmpje.....\r\nHeb je al geprobeerd om in bij je grafische instellingen eens alles op \'low\' te zetten en te kijken wat ie dan doet? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2008 Jaa dat heb ik al geprobeerd, echt alles staat op laag... maar ik kom er nog steeds niet langs... online doet ie het trouwens wel gewoon, dat is het vreemde... en een game als need for speed most wanted doet het trouwens ook gewoon... updaten helpt helaas ook niet :( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 juni 2008 bij fear zijn alle vorige patches in de hoogste patch gebundeld, dus je kan van 1.0 zo naar de 1.08 upgraden!\r\n\r\nAlleen als het speficiek aangegeven is dan eerst 1.01 dan 1.02 tot je er bent. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 juni 2008 Dat is wel heel onwaarschijnlijk, als patch 1.08 us 44MB is, en 1.07 290MB. Ik ben nog geen 1.08 full patch tegengekomen. Maar als jij die nou even linkt?\n\n[url]http://www.gamershell.com/download_16069.shtml[/url]\n[url]http://www.gamershell.com/download_15022.shtml[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen