Ga naar inhoud

FEAR loopt vast

Aanbevolen berichten

Hoi mensen,\r\n\r\nIk heb sinds kort FEAR, een spel uit 2005.\r\nHet spel kan ik prima online spelen, hij loopt vlekkeloos.\r\nOok als je bij Interval 01 begint is er nog niks aan de hand, maar bij het deel dat je door die mafkees met een plank wordt neergeslagen (op het dak) en je terug moet naar je teamleden, loopt mijn laptop helemaal vast.\r\nNu ben ik daar laatst langsgekomen door simpelweg naar beneden te kijken... maar daarna kom je in een helicopter terecht en krijg je een filmpje te zien... en dat is het deel dat mijn laptop opnieuw vastloopt.\r\nMijn laptop voldoet aan de systeemeisen (ik heb een Toshiba laptop, L350-144).\r\nHeeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? \r\n\r\nAlvast bedankt :D
Link naar reactie
1.01 werkt in ieder geval al niet... ik had trouwens een paar savegames gedownload, ik dacht: misschien ligt het gewoon aan het spel zelf... dus ik begin bij Interval 03, en hij was niet eens geladen en ik zat alweer op het bureaublad... aan de videokaart kan het toch niet liggen? Want dan zou ik toch niet eens het begin kunnen spelen?
Link naar reactie
Ik denk dat het toch met het grafische gedeelte te maken heeft, je geeft zelf al aan dat als je op dat dak naar beneden kijkt wél door kunt lopen. Volgens mij duidt dat erop dat je videokaart of misschien je geheugen de omgeving (fps) niet kan behappen en ook in het geval van dat filmpje.....\r\nHeb je al geprobeerd om in bij je grafische instellingen eens alles op \'low\' te zetten en te kijken wat ie dan doet?
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...