Anoniem2 Geplaatst: 3 juni 2008 Delen Geplaatst: 3 juni 2008 Hallo,\r\n\r\nIk heb geprobeerd om mijn windows te repareren met de setup CD-ROM. Toen ik hiermee mee bezig was herstarten mijn computer zich plotseling. Nu kom ik op geen enkele manier meer bij de setup. Ook als ik mijn computer nu gewoon laat opstarten, krijg ik na het Microsoft Windows XP Professional opstart scherm een zwart scherm te zien waar alleen maar mijn muis op zichtbaar is, deze kan ik ook bewegen.\r\n\r\nAls er tijdens het opstarten staat, Press any button to boot from CD, druk ik meerdere malen op mijn toetsenbord maar er gebeurt niets. Het lijkt als of hij gewoon niet luisterd naar wat ik met mijn toetsenbord doe (ik heb zelf een draadloos bord, maar ik heb ook een toetsenbord met USB en PS-2 gebruikt) Ook heb ik in mijn BIOS veranderd dat hij alleen opstart met de CD-ROM en niet meer met de HDD. Dit werkte ook niet.\r\n\r\nJeroen van Dort Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2008 hallo, \r\n\r\nheb je ook foutmeldingen?\r\nen wat heb je gedaan in de herstelconsole?\r\nIk heb geprobeerd om mijn windows te repareren met de setup CD-ROM. Toen ik hiermee mee bezig was herstarten mijn computer zich plotseling vertelde je,\r\nje moet wel uitgebreidere en specificere info geven over wat er nu allemaal precies gebeurd is, anders is het moeilijk.\r\nzowiezo geen simpel probleempje wat je hebt.\r\n\r\nwat is de rede voor het repareren van windows?\r\nweet je nog wat er gebeurde en waardoor het eventueel mis gegaan is?\r\n\r\nkan je nu nog in de bios komen? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen