Ga naar inhoud

Ntuser.dat.log

Aanbevolen berichten

Hey,\r\n\r\neven een vraagje want ik heb weer eens iets wat me ongerust maakt.\r\nHet bestandje NTUSER.DAT.LOG moet op je computer staan,dit zijn je instellingen ofzo?\r\nHoe kan \'t dat me dat nu pas opvalt,staat ineens los in de map met alles onder mijn account?En er zijn er twee van;LOG1 en LOG2.De ene staat bij;Aanmaakdatum 09-04,Gewijzigd 09-04 en de andere staat bij;Aanmaakdatum 09-04 maar deze blijft aan het wijzigen,verspringt ieder minuut zolang ik nu achter m\'n computertje zit,nu dus;Gewijzigd op 03-06. 1:40.\r\nWat is dit nu?\r\nHeb sinds kort vista Service pack 1 geupdate,maar euh dat weet ik dan ook niet....\r\n\r\nGroetjes Roland
Link naar reactie
NTUSER.DAT is een kopie van de basisinstellingen uit het register voor elke gebruiker (user) op de PC. NTUSER.DAT.LOG is een bestand waarin permanent de wijzigingen worden opgeslagen die door de gebruiker worden aangebracht (en zelfs zonder dat er effectief wijzigingen worden gedaan, maakt dit een nieuw log). Dit om bij problemen de actuele instellingen van het user-profiel te kunnen terugzetten. Een soort doorlopende backup, dus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...