Anoniem2 Geplaatst: 2 juni 2008 Delen Geplaatst: 2 juni 2008 Hallo,\r\n\r\nIk ben laatst verhuisd en krijg mijn draadloze internet nauwelijks werkend. In mijn oude huis was een draadloos netwerk en daar hing mijn vaste computer mbv USB-ontvanger zonder problemen in. Mijn nieuwe huis heeft ook een draadloos-netwerk, maar mijn verbinding is erg langzaam en bovendien instabiel. Mijn huisgenoten internetten wel als een trein. Als ik een kabel naar de router leg, werkt het prima. Het huis-netwerk heeft ook een prima signaalsterkte. Tot slot heb ik alle instellingen al langsgelopen en gelijk gezet met computers die het wel prima doen, maar het helpt allemaal niet. Het gekke is natuurlijk dat er wel wat verbinding is, wat veel problemen weg streept.\r\n\r\nWat instellingen: windows vista met een sitecom-ontvanger op mijn computer; de router is een Netgear wgt624.\r\n\r\nIn ieder geval al bedankt als je tot zover bent gekomen en alvast heel veel dank voor eventuele antwoorden! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2008 Kijk eens met netstumbler of ie ook telkens wegvalt en terug komt.\nDit kun je gratis downloaden.\nIk kan ff niet voor je kijken!\nSorry!\nGoogle ff op: Net Stumbler Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2008 hier dus : [url]http://www.netstumbler.com/downloads/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2008 Yes(Y) That\'s it;) Suc6(Y), Linkforsoad Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2008 Bedankt beide. Helaas werkt die site op \'t moment niet bij mij, maar ik zal het morgen nog eens proberen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2008 Werkt goed hier hoor, staan je beveiligingen niet te hoog???\n\n[url]http://downloads.netstumbler.com/downloads/netstumblerinstaller_0_4_0.exe[/url]\n\nDat is de directe link.......... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2008 Gister ging het downloaden prima, dus het lag niet aan mijn beveiligingen. Het programma heeft het probleem alleen niet opgelost, want het ondersteunde mijn ontvanger (sitecom) niet. Ik denk er sterk over om even langs de electronicawinkel te fietsen om een nieuwe ontvanger te halen, al blijft \'t een gokje dat het probleem dan opgelost is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2008 Beste, kijk eens met netstumbler dat je niet gestoord wordt door andere accesspoints (veel die hetzelfde kanaal gebruiken) Neem eventueel voor uw accesspoint een kanaal die niet word gebruikt. Op mijn site [url]www.wirelessinfo.be[/url] klik dan op wardriving kun je netstumbler downloaden. Als dat niet lukt kun je je accesspoint eens verplaatsen naar een meer centralere plaats in uw huis. Ik zie natuurlijk niet hoe deze is opgesteld maar dit zijn punten die ik in gedachten heb\r\nMvg\r\nJP Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2008 bedankt allen! Het bleek toch \'gewoon\' aan de ontvanger te liggen: nu ik een nieuwe heb, gaat het als een zonnetje. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2008 [quote=weiwei;388322]A little boy [URL=\"http://www.powerleveling-wowgold.com/\"]wow gold[/URL] of eleven, who had [URL=\"http://www.wow-powerleveling-wow.com/wow-powerleveling.asp\"]wow power leveling[/URL]been tho...........\"[/quote]\nBan die gast maar: al 16 zelfde spamberichten :( : weiwei spammer!!!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2008 WeiWei = Japans ;)\n立ち去りなさい! = Ga weg = Japans ;)\n\nsnapt de bot het nu wel:@\nSrry... moest ff...\nMaar ik haat die spambots! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2008 [quote=Maximinus;388420]Ban die gast maar: al 16 zelfde spamberichten :( : weiwei spammer!!!![/quote]\n\nIs al doorgegeven aan Modje.\nZolang ie nog niet is gebanned kun je even hem op je negeerlijst zetten. Kom je zijn berichten in ieder geval niet meer tegen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen