Ga naar inhoud

defecte flat cable

Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo,\r\n\r\nAangezien hier redelijk veel technische mensen zitten stel ik mijn vraag even hier, ook al is het niet echt computer gerelateerd.\r\nIk heb een aantal jaar geleden een samsung e800 (mobiel) gehad, deze is toen kapot gegaan. Nu kwam ik hem deze week weer tegen in de kast en wilde eigenlijk proberen hem te repareren. \r\nHet probleem is dat wanneer het toestel ingeschakeld wordt alleen een wit scherm zichtbaar is, na wat googlen kwam ik erop uit dat hier veel problemen mee zijn en dat 90 % van de tijd een defecte of loszittende flat cable is.\r\n\r\nIk was dus van plan om hem even open te schroeven, alleen dat \"even\" viel een beetje tegen.\r\nHad toevallig ook al een exploded view tekening gevonden, alleen zelfs met deze erbij kreeg ik hem niet open!\r\n\r\nMisschien dat iemand mij hier kan helpen of evt door kan sturen naar een forum specifiek voor mobiele telefoon / samsung telefoon oid.\r\n\r\n[URL=http://www.mediafire.com/?bdn0biml00h]Exploded view[/URL]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...