Anoniem2 Geplaatst: 2 juni 2008 Delen Geplaatst: 2 juni 2008 Hallo,\r\n\r\nIk heb sinds gisteren een nieuw beeldscherm erbij. Maar mijn videokaart (Ati Radeon Sapphire x1600 pro) Heeft maar 1 vga aansluiting en een hdmi. Nu kan ik op me onboard videokaart er nog 1tje bij doen, maar deze wil niet windows niet herkennen. Waarschijnlijk omdat deze uitstaat in mijn bios van mijn moederboard (asus m2npv-mv). Deze instelling in het bios kon ik ook niet vinden. Kan dit uberhaupt wel? 1 beeldscherm op een videokaart en de andere op het moederboard? Zoja hoe?\r\n\r\nAlvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2008 Bestaat er een verloop voor hdmi naar avg? Ik heb nog wel een oude andere videokaart liggen. Is het wel mogelijk als ik die erbij doe dat de het tweede beeldscherm daar op aansluit? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2008 Aan een oude PCI wil dat wel, heb je denkelijk wel Ultramon nodig.\r\n\r\nEr zijn zat verlopen van HDMI naar DVI.:o\r\n[url]http://www.mcsnet.nl/nl/dept_100.html[/url]\r\n\r\nAVG is overigens een virusscanner o.a. VGA bedoel je? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2008 Dat kan wel zijn, maar een VGA omzetten naar DVI gaat niet met een eenvoudig verloopje. VGA levert namelijk een analoog signaal, en als je een monitor hebt met alleen een DVI of HDMI aansluiting, dan heb je een probleem. Die zijn namelijk digitaal, dus dat gaat niet werken.\n\nDVI naar VGA kan trouwens wel, de meeste videokaarten hebben daar verloopstukjes voor. Moet je alleen wel het type DVI hebben dat ook nog een VGA signaal levert. DVI-I is dat geloof ik. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2008 [quote=dutch-online;387081]nee dat werkt niet .[/quote]\n \nWeet je dat zeker?\nOp mijn werk heb ik twee monitoren, één op de PCIe - videokaart en één op de vga aansluiting van het moederbord. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2008 Er zijn apparaatjes voor te koop, moet je ff kijken bij de mycom Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2008 Op hdmi kun je prima een digitale dvi-monitor aansluiten. Het digitale signaal van deze twee aansluitingen is immers hetzelfde. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2008 [QUOTE=Lange Pier;387100]\r\nEr zijn zat verlopen van HDMI naar DVI.:o\r\n[url]http://www.mcsnet.nl/nl/dept_100.html[/url]\r\n [/QUOTE]\r\n\r\nSommige dus wel.;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2008 [QUOTE=dutch-online;388569]heeft een grafische kaart een hdmi aansluiting ????;)[/QUOTE]\r\n\r\nEhhh ja? De grafische kaart is het enige component van een computer dat ik kan bedenken welk een hdmi-aansluiting zou kunnen hebben. Het zal heus niet de harde schijf zijn die een hdmi-aansluiting heeft.\r\n\r\nBij laptops beginnen hdmi-aansluitingen meer en meer standaard te worden, dus waarom zou dat niet ook het geval zijn bij desktops? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2008 [quote=FooBar;388607]Ehhh ja? De grafische kaart is het enige component van een computer dat ik kan bedenken welk een hdmi-aansluiting zou kunnen hebben. Het zal heus niet de harde schijf zijn die een hdmi-aansluiting heeft.\n\nBij laptops beginnen hdmi-aansluitingen meer en meer standaard te worden, dus waarom zou dat niet ook het geval zijn bij desktops?[/quote]\nsommige moederborden met geïntegreerde graka ook, soms zelfs HDMI met video en geluid, super voor een mediacentertje. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen