Anoniem2 Geplaatst: 1 juni 2008 Delen Geplaatst: 1 juni 2008 Hoi iedereen :)\n\nIk ben dus van plan een nieuwe pc te kopen. en heb er geen samengestelt op Alternate.nl\nIk dacht voordat ik hem bestel, eerst even laten checken door wat professionals :)\n\nIs dit een goede snelle pc samenstelling voor het geld? \nen passen alle onderdelen goed bij elkaar?\ngeen zwakke punten?\n\nAls ik hem zo zou bestellen is hij toch helemaal compleet?\n\nPlease let me know :D\n\nPc Samenstelling:\n\n\n\n[IMG]http://img125.imageshack.us/img125/5720/pcsamenstelling1juni2gx5.jpg[/IMG]\n\n\n\nAlvast erg bedankt voor de moeite,\n\nMet Vriendelijke Groet,\nRuben Luijken Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2008 Ik zet mijn vraagtekens bij je keuze van de processor. Je hebt er 4 GB aan supersnel overclockersgeheugen in zitten, dus misschien dat je van plan bent om de processor nog flink op te voeren, maar aan de andere kant krijg ik niet het idee dat je daar al eerder mee gewerkt hebt.\nPersoonlijk zou ik dan liever voor een snellere dualcore kiezen, zoals de E8400 of zo, aangezien er nog niet bijster veel games zijn die überhaupt multicore ondersteunen, en die spellen die dat wel doen draaien op een dualcore ook prima. Bovendien zijn die processoren weer meer geschikt voor overclocken omdat ze minder warm worden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2008 Voor games zou ik ook eerder de E8400 nemen dan de Q6600. Doe je ook veel aan videobewerking, dan kan zo\'n quad core wel weer interessant zijn.\r\n\r\nEn ik zou eerder gaan voor de OC-versie van de MIS 8800GT, daar zit nl. een mooie stille Zalman koeler op (toerental is softwarematig regelbaar).\r\n[url]http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=JBXNL1[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2008 was eigenlijk niet van plan over te clocken:P\nen heb daar idd niet eerder mee gewerkt.\n\nmaar deze processor is toch goed.\nwant heb gehoord dat in de toekomst alles quad wordt? \n\nDus kdacht neem dat gelijk maar.\n\nMaar ik zie idd dat die E8400 ook wel goed is.\nhmm. nog meer mensen die daar voor kiezen?\n\nIk wil wel graag games spelen zoals FEAR op de hoogste kwaliteit.\ndas zo toch oook mogelijk..\n\nhoop op nog meer comentaar.\ngroetjes en thanks Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2008 [QUOTE=rubentjuh007;387008]was eigenlijk niet van plan over te clocken:P\r\nen heb daar idd niet eerder mee gewerkt.\r\n\r\nmaar deze processor is toch goed.\r\nwant heb gehoord dat in de toekomst alles quad wordt? \r\n\r\nDus kdacht neem dat gelijk maar.\r\n\r\nMaar ik zie idd dat die E8400 ook wel goed is.\r\nhmm. nog meer mensen die daar voor kiezen?\r\n\r\nIk wil wel graag games spelen zoals FEAR op de hoogste kwaliteit.\r\ndas zo toch oook mogelijk..\r\n\r\nhoop op nog meer comentaar.\r\ngroetjes en thanks[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb nu toch voor de E8400 gekozen en voor die 8800 GT OC Version.\r\n\r\neen juiste keuzen?\r\n\r\nIk heb nu weer wat geld over, hoe kan ik em nog wat sneller maken?\r\nIs dat moederbord wel wat? misschien die ietsjes beter ofso?\r\n\r\nThanks :D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2008 [QUOTE=rubentjuh007;387017]Ik heb nu toch voor de E8400 gekozen en voor die 8800 GT OC Version.\r\neen juiste keuzen?[/QUOTE]Wat mij betreft wel :mrgreen:\r\n[QUOTE=rubentjuh007;387017]Is dat moederbord wel wat?[/QUOTE]Moederbord zou ik zo laten, ik zou eens kijken of je een betere behuizing kunt nemen: MS-Tech is niet echt bijzonder, op dit moment is de Thermaltake Soprano een mooie aanbieding bij Alternate.\r\n[url]http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=tqxt41&baseId=4118[/url]\r\n\r\nLaat je trouwens assembleren door Alternate (50 euro extra geloof ik) of doe je het zelf? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2008 [QUOTE=rubentjuh007;387017]Ik heb nu toch voor de E8400 gekozen en voor die 8800 GT OC Version.\r\neen juiste keuzen?[/QUOTE]Wat mij betreft wel :mrgreen:\r\n[QUOTE=rubentjuh007;387017]Is dat moederbord wel wat?[/QUOTE]Moederbord zou ik zo laten, ik zou eens kijken of je een betere behuizing kunt nemen: MS-Tech is niet echt bijzonder, op dit moment is de Thermaltake Soprano een mooie aanbieding bij Alternate.\r\n[url]http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=tqxt41&baseId=4118[/url]\r\n\r\nEn o ja, als je een kast neemt met zo\'n sidewindow, dan kun je beter een S-ATA DVD-rewriter nemen dan een IDE-versie. Bij IDE heb je nl. zo\'n lelijke grote platte kabel.\r\n\r\nLaat je trouwens assembleren door Alternate (50 euro extra geloof ik) of doe je het zelf? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2008 [QUOTE=obi-wan-kenobi;387075]Wat mij betreft wel :mrgreen:\nMoederbord zou ik zo laten, ik zou eens kijken of je een betere behuizing kunt nemen: MS-Tech is niet echt bijzonder, op dit moment is de Thermaltake Soprano een mooie aanbieding bij Alternate.\n[url]http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=tqxt41&baseId=4118[/url]\n\nEn o ja, als je een kast neemt met zo\'n sidewindow, dan kun je beter een S-ATA DVD-rewriter nemen dan een IDE-versie. Bij IDE heb je nl. zo\'n lelijke grote platte kabel.\n\nLaat je trouwens assembleren door Alternate (50 euro extra geloof ik) of doe je het zelf?[/QUOTE]\n\nIk zet hem niet zelf in elkaar, ik heb weinig verstand daarvan en ze controleren of hij het doet?\n\nIk hou deze kast denk ik toch, want de reacties zijn alleen maar positief op alternate?\n\nEn over die kast van de aanbieding staat dat die fans nogal veel lawaai maken en dat er erg weing ruimte is.\nMaar nog meer mensen die een andere kast aanraden, heb je dan ook een vb?\n\nthanks:D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen