Anoniem2 Geplaatst: 1 juni 2008 Delen Geplaatst: 1 juni 2008 Hallo,\r\n\r\nIk had het spel Call of Duty gekocht en geinstalleerd en ik heb het spel een paar keer gespeeld en toen kwam er een eer scheur in de cd-rom. Ik heb toen de bestanden die op de cd staan nog wel op de computer kunnen zetten. Een paar weken later het ik windows xp pro opnieuw geinstalleerd en ik wou het spel Call of Duty weer op de computer zetten en toen kwam er te staan: please insert the Call of Duty CD 2 into the CD-ROM drive and pres the OK button. Maar ik heb die cd dus niet meer.En ik heb ook geen brander. Hoe kan ik de installatie alsnog voltooien Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2008 als je met een kapotte cd de bestanden op de pc kunt zetten , kun je hem toch ook met een kapotte installeren .;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2008 Je had volgens mij beter een back up kunnen maken.\r\n\r\nSnap dat verhaal ook niet meer als het echt niet lukt. Kun je maar beter een nieuwe gaan kopen van dat spel. Aan een kapotte CD heb je echt niets meer aan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2008 is het niet mogelijk dat als ik de installatie start dat het voltooid kan worden Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2008 misschien kan je isobuster proberen om de data te herstellen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2008 Normaliter wordt een beschadigde cd wel vervangen tegen een kleine vergoeding. Maar als het om cod1 gaat, is het de vraag of dat niet net zo duur is als een nieuwe in een cd ramsj winkel. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen