Anoniem2 Geplaatst: 1 juni 2008 Delen Geplaatst: 1 juni 2008 :) Hello! Nou, ik had dus een vraagje over internet \'\'broadcasten\'\' .. een jaar of 2 terug had ik mijn eigen internet radio zendertje! Maar ik heb geen idee meer bij welke website ik deze had.. ik zou graag weer opnieuw willen beginnen, ik heb al veel \'\'gegoogeld\'\' maar, ik vind maar niks! Wie weet een heeeeeel simpel internet site waarbij je je eigen radio zendertje online kan hebben? Zonder teveel moeite? \r\n\r\n Alvast bedankt ;)\r\n Groetjes, Justine! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2008 [url]www.listen2myradio.com[/url]\r\nDeze is gratis, maar wel veel reclame. Goeie kwaliteit, hoge bitrate enz.\r\nJe kunt alleen niet een media player op je site zetten, maar wel een link naar je lm2mr pagina.\r\nEigenlijk, meer gratis broadcast host zijn er niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2008 is shoutcast niet meer gratis dan ?\r\n\r\nVolgens mij kan je daar tot 5 luisteraars met een redelijke bitrate draaien..dit hangt natuurlijk wel af van de beschikbare bandbreedte op je eigen internetlijntje.\r\n\r\n[url]http://www.shoutcast.com/download/[/url]\r\n\r\nbe a dj and be a server even downloaden..kwestie van goed lezen/instellen en draaien maar :D\r\n\r\nmet vriendelijke groet,\r\n\r\nAuk Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen