Anoniem2 Geplaatst: 31 mei 2008 Delen Geplaatst: 31 mei 2008 hoi allemaal!,\nnoormaal als ik iets download met het windows venstertje zelf, dan kom ik echter op zware snelheiden van 2mb/3mb/4mb, maar als ik het maet azureus doe dan kom ik niet eens hoger dan 35kb/perseconde. Ik las ergens bij azureus dat er een NAT probleemo is maar ik snap niet wat er fout gaat, ik heb de port nu op 6881 gezet dat is de standaar van azureus maar toch zo een lage snelheid:(. ik gebruik speedlinq/telfort(of wat het ook is gfeworden) als Internet-Provider kan iemand mij helpen?\nps ik heb een Zyxel Prestige 2000 SERIES van SPEEDLINQ gekregen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2008 Ja een NAT probleem dat meld het programma. Allemaal gele Smily\'s en dat schijnt niet goed te zijn. \r\nZoek je verder in het help programma, dan krijg je alles in het engels en zoek het dan maar uit.\r\nIk kom dus ook niet verder.\r\nHet programma werkt wel. Ook hier werd gevraagt om de instellingspoort op 6881 te zetten maar daar staat hij al op.\r\n\r\nWie weet er meer over?????\r\nOtto Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2008 Hoe snel staat je upload?\r\nJe krijgt wat je geeft Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2008 Vaak is het zo dat poort 6881 \"blacklisted\" is...geblokkeerd door de uploadserver....dus ik zou zeggen ..probeer een andere poort in te stellen en vergeet deze niet te forwarden in je zyxel router...dan zou het moeten werken.\r\n\r\nhoe je de poort moet forwarden staat hier...[url]http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm[/url] \r\n\r\nzoek hier jouw router op....daarna op de volgende pagina de toepassing die je wilt draaien..instellen en downloaden maar !\r\n\r\nsucces !\r\n\r\nAuk Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2008 In het programma van \"portforward\"stond mijn type modem niet in. Thomson 730 vreemd.\r\nIn de handleiding gezien van hetnet en zag daar de oplossing. Direct naar je \'Speedtouch\" start het Internet en toets het adres in [url]http://192.168.1.254[/url] en je bent gelijk in het programma. Van daar uit heb ik het Internetverkeer laten testen en het modem opnieuw gereset. Allemmal vanuit het programma en zie daar de icoon is groen.\r\nNu nog het bolletje \"ratio\" uitvogelen want die is nog rood. \r\nDubbel klik je op het bolletje dan krijg je volop informatie via het Internet maar wel in het Engels en daar kom ik dus niet uit.\r\nBedankt voor de tips downloaden lukt in ieder geval wel.\r\ngroetjes Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2008 Vaak kan je door te kiezen voor 1 model lager..bv thomson 710 ook de goede instellingen vinden..vaak verschillen de procedures per router niet zoveel.\r\n\r\nJe ratio wil zeggen..de verhouding tussen up en download van het bestand..als de ratio 1 of hoger is..dwz dat je net zoveel ge-upload hebt als je gedownload hebt..dan is dat ideaal en zal je rode bolletje daar ook groen worden :D\r\n\r\nhave fun !\r\n\r\nAuk Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2008 Neem utorrent!,, is maar een paar kb groot, en gaat veel sneller dan azareus (kwa systeem prestaties) Maar ook het downloaden, ik heb ze zelf allebei gehad maar ben utorrent blijven gebruiken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2009 bedankt voor jou \"simpele\" oplossing !! ik heb de thomson 780 en de instelling aangezet, en ploeps\r\nalles loopt als een trein. In andere fora wordt erg moeilijk gedaan over dit punt.\r\nTof Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen