Anoniem2 Geplaatst: 31 mei 2008 Delen Geplaatst: 31 mei 2008 Wie kan mij zeggen wat ik moet doen om vanaf een extn vaste schijf waarop ik Vista heb geinstalleerd te werken[met VISTA ]zoals ik op mijn OS XP Pro werk [op de vaste schijf geinstallerd in dePC] ? In Comp Idee heeft vroeger hierover eens het een en ander gestaan maardat is lang geleden Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2008 En via welk type aansluiting zit die ext. schijf? via USB kun je geen windows OS vanaf een ext. schijf laten werken op een normale manier, bij e-SATA wil dat wel als de schijf als een interne wordt gezien.\r\n\r\n\r\n[url]http://www.911cd.net/forums//index.php?showtopic=14181&st=1700&p=118931entry118931[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2008 Je kunt wel een bartpe installatie op een externe usb schijf zetten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2008 Ik heb een S ATA en daarop wil ikVista zetten en dan via USB Maar hoe moet ik dat aanleggen ?bedankt alvast JOSt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2008 [QUOTE=Lange Pier;386771]via USB kun je geen windows OS vanaf een ext. schijf laten werken op een normale manier[/QUOTE]\r\n\r\nJe wil dus Vista op een externe USB hd installeren???\r\n\r\nAls ik lange pier goed begrijp is dat vrijwel onmogelijk (op een normale manier) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2008 Beste allemaal, Ik heb nog niets gevonden. Ik was even wat traag met antwoorden want ik was uit mijn huis.sorry Maar nog altijd zit ik met het probleem: kan ik Vista op een extn vaste schijf installeren en dan via een usb aanaluiting met Viosta gaan werken ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2008 Tja, dat wil hij niet lezen, hij wil alleen lezen dat het wel kan en dan ook hoe.:confused:\r\nEr zijn er zelfs bij die zo\'n installatie overal willen gebruiken.:p Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2008 Beste mensen \r\n, Voor mij is hiermede de zaak gesloten Bedankt en gegroet JOSt Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen