Anoniem2 Geplaatst: 31 mei 2008 Delen Geplaatst: 31 mei 2008 Beste mensen,\r\n\r\nIk heb afgelopen weekend een Toshiba laptop gekocht met Vista als besturingssysteem.\r\nHet aantal werkgeheugen dat in de laptop zit is niet (erg) groot, namelijk 1GB.\r\nJe komt hier voornamelijk mee in de knoop als je spellen wilt gaan spelen.\r\nNu wilde ik Windows XP weer opnieuw installeren, maar na het laden zegt de CD-rom van XP dat er geen vaste schijven gevonden kunnen worden.\r\nHeeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? \r\n\r\nAlvast bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2008 Misschien zijn je juiste harddisk drivers niet geladen?\r\nTijdens de setup kun je op F6 (als ik het me goed herinner) drukken en dan via een diskette of zo de juiste drivers laden.\r\n\r\nIk had dit probleem ook met een pc waar een SATA harddisk in zat, die hd werd door XP niet herkend :-S .\r\n\r\nSucces iig ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2008 Klopt, vooral pré-SP2 was dit een groot probleem en soms kom je het nu nog steeds tegen. Je kunt overigens ook eens in het BIOS gaan zoeken, misschien dat er een optie in zit om de SATA controller in IDE-modus te schakelen, dan werkt het meestal zonder drivers. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2008 hoi, k heb zelf ook een toshiba wel de l40 15d en k kreeg van een vriend een xp met driverpack.\r\nen de hardeschijven in de xp instal zag hij wel. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2008 Ik heb via de BIOS de harde schijf omgezet en nu is het allemaal gelukt :D bedankt ! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen