Ga naar inhoud

cod 1 en united offensive multiplayer

Aanbevolen berichten

als ik multiplayer op call of duty 1 en united offensive doe \r\ndoet hij eerst normaal dan opeens loopt hij vast en gaat alleen het achtergrondgeluid door \r\nje komt alleen weg door de stekker uit te trekken.\r\nbij single player doet hij het ook toen heb ik hem opnieuw geinstalleerd en dan kwam er een safe mode.\r\nnu doet single het wel goed maar multi niet.\r\nwat is er mis
Link naar reactie
Haha ja nou daar kan ik niets mee maar dat geeft niet hoor.\r\nGa naar start en klik met je rechtermuisknop op deze computer en vervolgens op eigenschappen.\r\nDaar kun je in ieder geval zien wat voor processor je hebt en hoeveel ram-geheugen e.d. klik ook even op apparaatbeheer en kijk bij beeldschermadapters dan kun je zien wat voor videokaart je hebt.\r\nHeb je XP of Vista?
Link naar reactie
Je processor zou het probleem niet echt moeten zijn maar je geheugen en vooral je geïntegreerde videokaart wél, die heeft nl. een geheugen van 64 mb en dat is wel wat aan de lage kant om deze spellen vlekkeloos te laten draaien.\r\nHet is sowieso aan te raden om 512mb ram geheugen bij te prikken en misschien eens op zoek te gaan naar een wat betere agp-videokaart, die worden overigens nog maar weinig verkocht maar op marktplaats staan er nog zat te koop voor een zacht prijsje.
Link naar reactie
COD/UO draait probleemloos op een video[I]kaart[/I] met [I]dedicated[/I] 64 MB aan boord. Dat wil echter niet zeggen dat een onboard kaart met 64 MB dezelfde prestaties levert; dat doet \'ie namelijk niet.\r\n\r\nRam bijprikken is inderdaad een goed advies. Als je dat eenmaal hebt, kun je in de meeste BIOS\' aangeven dat de grafische chip meer geheugen mag gebruiken. Als je dat dan op 256 MB zet, denk ik dat je een heel eind komt (lees in de handleiding van je moederbord hoe je in het bios komt).\r\n\r\nMocht je dan nog niet genoeg prestaties hebben, kun je altijd nog besluiten om een \'losse\' grafische kaart te kopen. Controleer dan wel even of je moederbord een sleuf voor zo\'n ding heeft. De beste manier om dat te doen is het opendraaien van de systeemkast en een blik werpen op de uitbreidingssloten. Wikipedia kan je vast helpen als je niet weet hoe een AGP-slot eruit ziet.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;388763]COD/UO draait probleemloos op een video[I]kaart[/I] met [I]dedicated[/I] 64 MB aan boord. Dat wil echter niet zeggen dat een onboard kaart met 64 MB dezelfde prestaties levert; dat doet \'ie namelijk niet.[/QUOTE]\r\n\r\nDeze is onboard.\r\nIk heb ben fervent cod-speler en deed dit in het begin met ati 128mb vga kaartje maar dan moest ie toch aardig wat moeite doen hoor als ik op een beetje hoge res. wou spelen....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...