Ga naar inhoud

AVI omzetten naar DVD

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk zoek een manier om mijn vaders film (gemonteerd in Movie Maker) om te zetten in een ander bestandsindeling zodat mijn DVD speler de schijf wél kan lezen. \r\n(in een erg optimistische poging had ik het AVI bestand gewoon op een DVD gezet :lol: )\r\n\r\nWie weet hoe ik voor mijn vader dit bestand makkelijk kan omzetten, en hoe ik dit probleem in de toekomst kan voorkomen?\r\n\r\nAlvast bedankt voor een reactie ;)\r\n\r\nSyvdo
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;386632][url]http://www.burn4free.com/[/url][/QUOTE]\r\n\r\nBedankt voor je tip dutch-online.\r\n\r\nIk heb het programma meteen vol goede moed gedownload, maar ik vind het erg onoverzichtelijk.\r\nKun je svp stap voor stap uitleggen wat ik moet doen? Want ik zie door de bomen het bos niet meer.\r\n\r\nOf weet iemand een ander programma?
Link naar reactie
Ik heb helaas niet de beschikking over Nero :(\r\n\r\nHet liefst wil ik het ook gratis houden, we hebben gewoon een vakantiefilm gemonteerd in MovieMaker, deze moet ik alleen nog zo krijgen dat hij op een dvd speler te lezen is.\r\nAlleen kan ik in moviemaker alleen AVI\'s wegschrijven, of doe ik daar iets fout??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...