Ga naar inhoud

Word: link naar ander word/exceldocument opnemen in de tekst??

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk ben een flink boekwerk aan het maken...\r\ndaarbij verwijs ik steeds naar een in een ander document omschreven onderwerp.\r\nNu vraag ik me af of het mogelijk is om in word links te zetten naar die betreffende bestanden op MIJN schijf ?\r\n(net zoiets als bv online gebeurd bij Wikipedia)\r\n\r\nAlvast bedankt voor de reactie(s)\r\n\r\nmarco
Link naar reactie
[QUOTE=sufkont;386567]Hallo,\r\n\r\nIk ben een flink boekwerk aan het maken...\r\ndaarbij verwijs ik steeds naar een in een ander document omschreven onderwerp.\r\nNu vraag ik me af of het mogelijk is om in word links te zetten naar die betreffende bestanden op MIJN schijf ?\r\n(net zoiets als bv online gebeurd bij Wikipedia)\r\n\r\nAlvast bedankt voor de reactie(s)\r\n\r\nmarco[/QUOTE]\r\n\r\nja hoor dat is makkelijk mogelijk !;)\r\n\r\nselecteer een stuk tekst dat moet gaan verwijzen naar een ander document. \r\n\r\nklik dan op het knopje hyperlink invoegen of in het menu invoegen en dan hyperlink .\r\n\r\nkies een bestand en klaar! je kan de link testen door ctrl-klik op de link te doen. \r\n\r\nje kan ook naar een webpagina, geluidsbestand of mailadres verwijzen op deze manier. \r\n\r\nsucces ermee, \r\n\r\nWouter
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...