Anoniem2 Geplaatst: 30 mei 2008 Delen Geplaatst: 30 mei 2008 Hallo,\r\n\r\nIk ben een flink boekwerk aan het maken...\r\ndaarbij verwijs ik steeds naar een in een ander document omschreven onderwerp.\r\nNu vraag ik me af of het mogelijk is om in word links te zetten naar die betreffende bestanden op MIJN schijf ?\r\n(net zoiets als bv online gebeurd bij Wikipedia)\r\n\r\nAlvast bedankt voor de reactie(s)\r\n\r\nmarco Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2008 [QUOTE=sufkont;386567]Hallo,\r\n\r\nIk ben een flink boekwerk aan het maken...\r\ndaarbij verwijs ik steeds naar een in een ander document omschreven onderwerp.\r\nNu vraag ik me af of het mogelijk is om in word links te zetten naar die betreffende bestanden op MIJN schijf ?\r\n(net zoiets als bv online gebeurd bij Wikipedia)\r\n\r\nAlvast bedankt voor de reactie(s)\r\n\r\nmarco[/QUOTE]\r\n\r\nja hoor dat is makkelijk mogelijk !;)\r\n\r\nselecteer een stuk tekst dat moet gaan verwijzen naar een ander document. \r\n\r\nklik dan op het knopje hyperlink invoegen of in het menu invoegen en dan hyperlink .\r\n\r\nkies een bestand en klaar! je kan de link testen door ctrl-klik op de link te doen. \r\n\r\nje kan ook naar een webpagina, geluidsbestand of mailadres verwijzen op deze manier. \r\n\r\nsucces ermee, \r\n\r\nWouter Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2008 Geweldig Wouter,\n\nHeb het gelijk getest, en het werkt!\n\nGroeten\n\nmarco Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2008 nog een vraagje...\n\nIs het ook mogelijk om te zien in welke documenten wordt verwezen naar dat bestand ?\nDit met het oog op het eenvoudig aanpassen/verwijderen van de linken?\n\ngroeten\n\nmarco Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen