Ga naar inhoud

Lag bij Guildwars

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,\r\n\r\nik speel al ruim 2 jaar Guildwars en sinds ik een nieuwe computer heb, heb ik veel problemen met spelen. Problemen lagen eerst aan de pc zelf (videokaart stuk, kaartlezer stuk), waardoor de hele computer kuren had. \r\nIk heb er nu een nieuwe videokaart inzitten en dat leek eventjes het probleem op te lossen. Helaas zijn de problemen weer terug.\r\nMijn vraag is waar het nu aan kan liggen. Ik speel het spel samen met mijn vriend via een draadloos netwerk. Hij speelt via een laptop en heeft nergens last van. Ik heb een desktop met de volgende eigenschappen:\r\nAMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+ 2.36GHz\r\n2047 RAM\r\n32-bit Vista Home Premium\r\nNVIDIA GeForce 7600 GS\r\n(geen idee wat verder nog van belang is om te vermelden)\r\nTijdens het spelen heb ik vaak last van een relatieve hoge ping (in vergelijking met mijn vriend) en een lage FPS. \r\nHet maakt niet uit of we tegelijk spelen of niet, mijn computer heeft er last van en zijn laptop niet.\r\n\r\nIemand een idee wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn?\r\n\r\nAlvast bedankt voor jullie reacties.
Link naar reactie
[QUOTE=wbb29;386523]Beste allemaal,\r\n\r\nik speel al ruim 2 jaar Guildwars en sinds ik een nieuwe computer heb, heb ik veel problemen met spelen. Problemen lagen eerst aan de pc zelf (videokaart stuk, kaartlezer stuk), waardoor de hele computer kuren had. \r\nIk heb er nu een nieuwe videokaart inzitten en dat leek eventjes het probleem op te lossen. Helaas zijn de problemen weer terug.\r\nMijn vraag is waar het nu aan kan liggen. Ik speel het spel samen met mijn vriend via een draadloos netwerk. Hij speelt via een laptop en heeft nergens last van. Ik heb een desktop met de volgende eigenschappen:\r\nAMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+ 2.36GHz\r\n2047 RAM\r\n32-bit Vista Home Premium\r\nNVIDIA GeForce 7600 GS\r\n(geen idee wat verder nog van belang is om te vermelden)\r\nTijdens het spelen heb ik vaak last van een relatieve hoge ping (in vergelijking met mijn vriend) en een lage FPS. \r\nHet maakt niet uit of we tegelijk spelen of niet, mijn computer heeft er last van en zijn laptop niet.\r\n\r\nIemand een idee wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn?\r\n\r\nAlvast bedankt voor jullie reacties.[/QUOTE]\r\n\r\nHoe sterk is jouw draadloos signaal?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...