Anoniem2 Geplaatst: 29 mei 2008 Delen Geplaatst: 29 mei 2008 Hoi allemaal.:)\r\n\r\nTot nog toe gaat alles met mijn website goed en het schiet aardig op. Toch heb ik weer een nieuwe vraag, namelijk, Is het mogelijk om Google translate op mijn eigen website in te voegen? Uiteraard wel met een notificatie dat de website automatisch is vertaalt. Dat ik bijvoorbeeld gewoon een vlagje toevoegen op de site en dat het dan simpelweg naar die taal vertaald word? Voor zover ik weet werkt Google translate aardig met de Germaanse en Latijnse talen maar Arabisch en Chinees etc. nog niet echt (vanuit het Engels dan;)). Het is namelijk zo dat ik dus verhalen van mijn reizen op de website zetten wil en het uiteraard leuk is om deze aan mensen te laten zien die ik tegen kom maar helaas kan ik uiteraard niet alles zelf vertalen. En niet iedereen die ik tegen kom spreekt goed genoeg Engels. \r\n\r\nVerder vroeg ik me af of iemand ervaringen heeft met “one.com”ik ziet er over te denken om me website daar te laten hosten. En hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk als ik die webspace en website adres eenmaal heb ? ik heb veel faq’s gelezen maar dat gaat vaak over problemen maar het is niet gewoon eens een keer een simpele uitleg. \r\n\r\nIn ieder geval tot nog toe erg bedankt :p Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2008 Google translate is volgens mij niet mogelijk. Wat je zou kunnen doen is hem gewoon zelf vertalen. En hem dus in meerdere talen en bestanden aanbieden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2008 Je kunt google translate op je website integreren. Zie alhier voor tekst en uitleg: [url]http://translate.google.com/translate_tools?hl=nl[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen