Ga naar inhoud

Windows Media Player werkt niet in IE

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb me aangemeld op dit forum omdat ik helemaal gefrustreerd raak van een probleem met mijn computer. Ik kan namelijk niks meer openen met windows media player in internet explorer. Wanneer ik bijvoorbeeld op een preview klik van een liedje, krijg ik dit te zien:\r\n\r\n[IMG]http://img296.imageshack.us/img296/4345/probleem1xw2.jpg[/IMG]\r\n\r\nVervolgens komt er even een quicktime tekentje, alsof de computer het probeert te openen met quicktime. Dat verwdijnt daarna.\r\nWindows media player werkt voor de rest prima en ook in firefox werkt het programma nog steeds. Ik heb al geprobeerd de windows media .dll bestanden uit de map firefox/plugins te plaatsen in de map internet explorer/plugins, maar dit werkt niet. Ook opnieuw installeren van Windows Media Player is geen optie, aangezien die ingebakken zit in Vista.\r\n\r\nWeet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik vind het namelijk erg irritant.\r\nIk heb trouwens Windows Vista (Home Premium), dus ik kan windows media player ook niet opnieuw installeren.\r\n\r\n\r\nAlvast heel erg bedankt voor de hulp!\r\n\r\nGroeten,\r\nBart
Link naar reactie
MP 11 los, voor XP, maar weet niet of ie te installeren is in Vista.\nIk zag overigens dit ergens staan, misschien heb je er wat aan: \n[FONT=Verdana][/FONT] \n[FONT=Verdana][SIZE=2]\"ik heb ook windows vista en gebruik steeds wmp\nbij mij werkte de media player ook niet. en toen heb ik \'realplayer\' geinstalleerd\nvreemd genoeg werkte media player toen ook opnieuw\"[/SIZE][/FONT]
Link naar reactie
Heb je de nieuwste updates geinstalleerd? Ik heb gisteren toevallig alle geinstalleerde updates zitten bekijken en zag er iets bijstaan genaamd \'silverlight\'. Dat is een speciale plugin van microsoft die dient om in i.e. filmpjes en media te bekijken. Hij werkt ook met andere browsers. \r\n\r\nInfo kun je hier vinden: [url]http://www.microsoft.com/Silverlight/[/url]
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...