Anoniem2 Geplaatst: 29 mei 2008 Delen Geplaatst: 29 mei 2008 Beste mensen,\n\nVoor school ben ik bezig met het analyseren van de ontwikkelingen in de ICT- markt. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen door enkele vragen te beantwoorden:\n\n- Welke ontwikkelingen in de bevolking vinden er plaats, die gevolgen kunnen hebben voor de ICT- sector (dit kan gaan over opleidingen en woonplaats bijvoorbeeld)\n- Wat voor economische ontwikkelingen zijn er de laatste jaren, waar de ICT- sector invloed van ondervindt?\n- Wat voor sociaal- culturele factoren\n-Wat voor technologische ontwikkelingen vinden er plaats, die duidelijk gevolgen hebben voor de ICT- wereld? (open source bijvoorbeeld)\n- Welke (nieuwe) regels zijn er vanuit de nationale/ EU- politiek verbonden met ICT?\n\nBij voorbaat dank voor de reacties.\n\nMet vriendelijk groet, Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2008 Kom op zeg, maak je eigen huiswerk. Hier heb je helemaal niks aan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2008 [QUOTE=couch_potato;386458]Kom op zeg, maak je eigen huiswerk. Hier heb je helemaal niks aan.[/QUOTE]\r\n\r\nBeste couch potato,\r\n\r\nBeetje kortzichtig van u om gelijk zo te reageren. Mijn onderzoek beslaat meerdere onderwerpen en deze vijf vragen maken slechts een klein deel uit van het totaal.\r\n\r\nMet vriendelijke groeten,\r\nYvan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2008 Maar dit zijn geen vragen die je aan normale mensen moet stellen.\nDaar snappen de meeste hier niets van ,en de andere hebben er geen interesse in Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2008 Laat ik het nou kortzichtig vinden, anderen je huiswerk te laten maken. Ook al is het maar een klein deel. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2008 Je kunt er zat op internet over vinden hoor. Hou anders de site [url]www.webwereld.nl[/url] maar in de gaten, daar komen ook vaak genoeg dingen voorbij gevlogen die vernieuwend zijn voor ict gebied.\r\n\r\nJe noemt zelf open-source. Voor economisch kun je de ontwikkeling gebruiken van het (verplicht) openstellen van een groot deel van de sourcecode van Windows ten behoeve van applicatieontwikkelaars en concurrentie.\r\nSociaal en cultureel zou je kunnen kijken naar de verbetering van communicatie (sociaal contact dus), de opkomst en verbetering van MSN, verbeteringen van email, blogs, videosites zoals youtube etc.\r\nAndere ICT ontwikkelingen zijn o.a. de verbeteringen, sneller en kleiner maken van Laptop\'s, HD\'s en vooral de cpu\'s (processoren), verberingen met pc\'s, uitvinding en explosieve groei van PDA\'s en tegenwoordig Ipod en Iphone, opkomst van VOIP en VoDSL als internettelefonievorm, prijsdalingen voor klanten v.w.b. snelle adsl abonnementen, dus opkomst van kabel- en adsl internet, adsl2+ en glasvezel.\r\n\r\nNieuwe regels van de EU kun je beter gewoon even zelf opzoeken, die informatie is openbaar. En een beetje werk moet je ook zelf doen he, een groot deel heb ik je al voorgezegd.:D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen