Ga naar inhoud

Opgeslagen berichten van Outlook Express niet in Live Mail

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\n Ik heb een tijdje geleden m\'n Outlook Express 6 vervangen door Windows Live Mail.\r\n Nu zijn niet alle berichten die ik had opgeslagen in m\'n locale mappen meeverhuisd naar de Opslagmappen in Live Mail.\r\n De mappen op zich zijn wél netjes gecopiëerd en sommige berichten ook wel, maar láng niet alle berichten.\r\n Nu heb ik op een externe harde schijf al deze berichten destijds geback-upt (als .dbx bestanden) maar als ik die importeer krijg ik ze óók niet te zien bij Live mail.\r\n\r\n Ik zou héél graag alle berichten weer tevoorschijn toveren, maar hoe pak ik dat aan?\r\n Staat er \"ergens\" misschien een instelling aan- of uitgevinkt die deze berichten verbergt, terwijl ze dus in principe wél aanwezig zijn in de bewuste mappen.\r\n\r\n Of zijn de berichten (misschien om veiligheidsredenen) niet meegecopiëerd en kan ik ze op de een of andere manier nog toevoegen?\r\n\r\n Graag hulp bij dit vervelende probleem.\r\n\r\n Groeten, Sjonnies
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...