Anoniem2 Geplaatst: 29 mei 2008 Delen Geplaatst: 29 mei 2008 Hallo,\r\n\r\nmijn computer heeft het begeven en ik werk nu voorlopig op mijn vriend zijne. De kosten aan de mijne kunnen nogal hoog oplopen, vandaar mss beter ineens een nieuwe. Nu mijn probleem, de nieuwe hebben allemaal Vista en ik ben daar zeker voorstander van om daar ook mee te leren werken, maar..... Ik gebruik regelmatig een Wireless tablet van Trust dat nie Vista compatible is. Bestaat er nu een manier om dat dan toch aan te passen zodat ik het verder kan gebruiken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2008 Ik heb hen gecontacteerd om zeker te zijn en met verlies van mss enkele functies kan het toch.\r\nMoest er nog iemand geinterreseerd zijn, dit is de link die Trust mij doorgegeven heeft om mijn Wireless tablet compatibel te maken met Vista.\r\n\r\n[url]http://www.trust.com/products/product_detail.aspx?item=12579[/url]\r\n\r\nDit is voor mijn tablet, via home zijn er nog drivers te downloaden voor de andere versies. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen